Scala, Inc. - What is the maximum length of cable for a DVI and VGA?
[edit]
Zover ik hier lees hangt het ook af van de gebruikte resolutie en verversingsfrequentie.
[edit]
Zover ik hier lees hangt het ook af van de gebruikte resolutie en verversingsfrequentie.
[ Voor 30% gewijzigd door DUX op 24-07-2003 03:15 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
Ligt aan de kwaliteit van de kabel.
Hoge kwaliteit kan wel 10 meter trekken, maar hassiebassie wil je niet eens in lengtes korter als 1 meter.
Hoge kwaliteit kan wel 10 meter trekken, maar hassiebassie wil je niet eens in lengtes korter als 1 meter.
Hoe weet ik dan welk merk van goede kwaliteit is?
Vaak kan je het zien aan de prijs, en de dikte van de kabel (beter afgeschermd).Mad_Cow schreef op 24 July 2003 @ 11:27:
Hoe weet ik dan welk merk van goede kwaliteit is?
Kijk in de winkel, daar hangen vaak van die computer-beige modellen, die je vrolijk kunt oprollen met plastic stekkers of van die dikke zwarte met metalen stekkers die minstens twee keer zoveel kosten.
Als je alleen maar op 800*600@60Hz werkt zijn die eerste goed genoeg, bij andere eisen, ga voor die dikke (= dure)
Als je alleen maar op 800*600@60Hz werkt zijn die eerste goed genoeg, bij andere eisen, ga voor die dikke (= dure)
Punctuality is the politeness of kings
Voorbeeld van wat je niet moet nemen:
Ik heb een Trust verlengkitje gehaald (had eigenlijk alleen de PS/2 nodig, maar het geheel was goedkoper dan PS/2 los
) met een VGA verlengkabel van 2m die een dunnere kabel had dan menig muis. Toch VGA getest: op 800x600 merk je kwaliteitsverlies en het spookt op 1024x768@60Hz al zo erg dat je de Ghostbusters zou willen bellen 
P.s. Mad_Cow, GoT is geen helpdesk maar een community, dus open je een topic niet alleen voor jezelf, maar ook voor alle andere gebruikers, zowel nu als in de toekomst. Derhalve zijn meldingen als 'ik weet genoeg' uit den boze- als je genoeg weet hoef je niets meer te posten, misschien dat anderen wel verder willen discussieren, of dat iemand er maanden later via de Search komt.
Ik heb een Trust verlengkitje gehaald (had eigenlijk alleen de PS/2 nodig, maar het geheel was goedkoper dan PS/2 los
P.s. Mad_Cow, GoT is geen helpdesk maar een community, dus open je een topic niet alleen voor jezelf, maar ook voor alle andere gebruikers, zowel nu als in de toekomst. Derhalve zijn meldingen als 'ik weet genoeg' uit den boze- als je genoeg weet hoef je niets meer te posten, misschien dat anderen wel verder willen discussieren, of dat iemand er maanden later via de Search komt.
Oslik blyat! Oslik!
En verder is dit topic verkeerd geplaatst (dit hoort meer in Videoplanken & Beeldkanonnen ), veel hierover is te vinden door wat zoekwerk te verrichten, en je topicstart is niet echt optimaal te noemen.. Lees ook de algemene faq eens door.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()