[my.tnet login] Email-adres veranderd/pw kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 21:07
Ooit, lang geleden heb ik me geregistreerd met login michiel100 met email-adres mhorsman@dds.nl. Dit adres bestaat inmiddels niet meer dankzij de ondergang van dds.
Ik heb deze login inmiddels een tijd niet gebruikt, maar wilde vandaag een shop-servey invullen en wilde daar m'n login weer voor gebruiken alleen m'n gangbare paswoorden werken niet.

Met andere woorden, ik ben m'n paswoord kwijt en kan de paswoord-mailer niet gebruiken omdat m'n email-adres is veranderd.

Is er nog een mogelijkheid om het paswoord te resetten, of zal ik aan een nieuw account moeten beginnen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jij bent dit, maar naar welk adres wil je je oude adres veranderd hebben? Een nieuw account is iig een no-go, mailadres veranderen is daarentegen geen enkel probleem :).

[ Voor 28% gewijzigd door Harm op 23-07-2003 23:00 . Reden: BTW ]

• michiel100
Zelfde als GOT-account is wel zo makkelijk, horsmanm@xs4all.nl is dat.
Alvast bedankt dan maar weer!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het password is zekers te resetten, we kunnen zelfs je mailadres aanpassen :P. Dat zal moeilijk gaan als we niet je mailadres weten :).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ik voor je gedaan, tevens heb je een nieuwe password ontvangen :).

De grap is alleen dat ik geen verborgen adressen kan zien op GoT en dus je adres niet had kunnen raden ;). Maar zo is het ook goed gekomen.

• michiel100
Nu heb ik zelfs 2 paswoorden _/-\o_ Maar de laatste werkt ...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zal mijn schuld wel geweest zijn :+.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.