Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Verwijderd
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook zijn dat je koelblok niet goed gemonteerd was, maar hoe dan ook wordt dit toch een RMA zaak..
Verwijderd
Maar sinds ik er een DangerDen blokje erop heb gezet heb ik eigenlijk geen last van de warmte afgifte.
En tja overclock of niet, ik draai mijne watergekoeld omdat ik fluisterstille pc's wil hebben. Maar wat extra performance mag ook wel, core draait nu op 455.
-
Verwijderd
Zal zeker wel garantie opzitten.
Worden deze kaarten echt zo heet of niet (ik heb zelf een Club 3d ATI 9800 pro)
Ik kan het zelf niet uitproberen omdat een systeem zonder CPU nogal moeilijk test
Dit is gewoon een garantie zaak en ik weet zeker dat ze hier bij een goede winkel verder geen probleem van maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Tjaps op 29-07-2003 17:22 ]
Alleen een fan? Dat lijkt me wel heel sterk...2Cool2Rule schreef op 28 July 2003 @ 19:30:
Ik heb dezelfde kaart en dat ding dat geeft een hoop warmte af. Niet te geloven. Ik was er niet gerust op toen het nog met de standaard fan draaide. Ik had ook een iets andere cooler ,zonder heatsink zoals op de site staat vermeldt of in de meeste reviews staan. Daar staat deze kaart met heatsink+fan, ik heb alleen fan, wel van sapphire, dat wel. Maar het blijft een knullig ding en ik had mijn fan er ook zo af.
Maar sinds ik er een DangerDen blokje erop heb gezet heb ik eigenlijk geen last van de warmte afgifte.
En tja overclock of niet, ik draai mijne watergekoeld omdat ik fluisterstille pc's wil hebben. Maar wat extra performance mag ook wel, core draait nu op 455.
In de winter ? Staat de verwarming dan niet aan bij jullie ? Volgens mij zijn die buizen dan juist aardig warm i.p.v. koel ?OzBoz schreef op 28 July 2003 @ 18:52:
.... Volgens mij ga ik het maar eens zo fixen dat het water van de CV er langs heen loopt in de winter
Misschien dat ie hem juist gaat geruiken om het water op temperatuur te brengen. Scheelt idd een beetje in de stookkosten!!!Sepiroth schreef op 29 July 2003 @ 18:03:
[...]
In de winter ? Staat de verwarming dan niet aan bij jullie ? Volgens mij zijn die buizen dan juist aardig warm i.p.v. koel ?
Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060
Smht schreef op 29 July 2003 @ 18:36:
[...]
Misschien dat ie hem juist gaat geruiken om het water op temperatuur te brengen. Scheelt idd een beetje in de stookkosten!!!
Beetje? Het word hier snikheet door die 160W aan warmte die m'n arme radiator moet afstaan, en dan heb ik het nog niet eens over die, wat is het, 150W van m'n beeldkanon