Gebruiksaanwijzing Philips Kala 300?

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26
Tweakers,

Gisteren in Duitsland een Philips Kala 300 Dect telefoon gekocht. Waarom in Duitsland? :*) Eén telefoon in Nederland kost meer dan 3 dezelfde telefoons in Duitsland. Dus vandaar Duitsland. :D

Maar nu zit ik met een Duitse handleiding. Op de philips site gezocht, niet gevonden want het is niet aanwezig. Gechat met de Americaanse Philipsen, ook geen Engelse manual omdat ze in Amerika de Kala niet kennen.

Heeft iemand hier een Nederlandse Kala gebruiksaanwijzing en wil die het even scannen en online zetten? O-)

Verwijderd

Zie hier:
http://www.p4c.philips.com/files/t/tu3321/tu3321_dfu_nld.pdf

Kan dit toetstel ook helemaal uit? Of blijft die continue standby?

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
niet om te ouwehoeren of zo, maar wat heeft het voor zin om te reply-en op een topic van bijna een jaar oud?

Verwijderd

Gebruik je search, is het nog niet goed. Ik zocht wat over dit toestel en ik kwam dit tegen. Dacht "kan toch geen kwaad om ook voor diegene die na me komen of mensen met eenzelfde vraag het antwoord te geven"!.
Vandaar. Mijn vraag staat nog steeds open. Kan die echt uit? Dat vind ik nergens.

Verwijderd

Wat het voor een zin heeft om te reageren op een post van toentertijd 1 jaar oud? Dat iemand weer 2 jaar later op zoek is naar de handleiding en dan gebruik kan maken van een nog steeds werkende link! ;)

Bedankt!

Verwijderd

Inderdaad Argyle!!!

Weer een jaar later ben ik op zoek naar de handleiding en heb deze nu dankzij een late reactie uit 2004 gevonden.

Super bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 18:44 ]

Pagina: 1