dat studio 8 een slecht programma is weten we allemaal wel. maar goed, we hebben het nou eenmaal aangeschaft en daar is de kous mee af. echter vraag ik mij af waarvoor de andere in/uitgangen op mijn pinnacle kaart goed voor zijn. ik dacht er namelijk ook vanaf vcr mee te kunnen capturen. echter wil het niet helemaal lukken en info over deze dingen moeilijk te vinden. dus kan iemand mij vertellen of ik met mijn kaart vcr kan capturen. het liefst buiten studio 8 om!
specs:
hij word in mijn pc herkend in apparaat beheer als: legacy-videovastlegapparaten met de volgende driver: WDM Video For Windows capture driver (win32).
heb het kaartje even bekeken, waar ik het volgende op kon vinden:
Exalibur 5.1
203560591723620726
MV-0 94v-0
E88441 0214
er zitten aan de buitenkant van de kaart 2 firewire aansluitingen, 1 svideo, 1 audio uit en een tulp video in en/of uit. bovendien zit er op de kaart zelf nog een firewire aanlsuiting en wat vage ander aanlsuitingen (die lijken op voeding aansluitingen)
specs:
hij word in mijn pc herkend in apparaat beheer als: legacy-videovastlegapparaten met de volgende driver: WDM Video For Windows capture driver (win32).
heb het kaartje even bekeken, waar ik het volgende op kon vinden:
Exalibur 5.1
203560591723620726
MV-0 94v-0
E88441 0214
er zitten aan de buitenkant van de kaart 2 firewire aansluitingen, 1 svideo, 1 audio uit en een tulp video in en/of uit. bovendien zit er op de kaart zelf nog een firewire aanlsuiting en wat vage ander aanlsuitingen (die lijken op voeding aansluitingen)