Toon posts:

IPAQ 3950 blijft hangen na installatie van software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist geprobeerd de js_landscape software te installeren op mijn ipaq3950. Dit ging allemaal goed en ook het proggie werkte goed. Het is een proggie waarmee je dingen in kan stellen aan je beeldscherminstellingen. Nadat ik probeerde daar iets in aan te passen met behulp van dat proggie sloeg ie vast... wanneer ik hem reset dmv dat kleine knopje onderaan, blijft ie hangen in het opstartscherm. Ik krijg hem ook verder niet uit of wat dan ook..

Ik heb eens gezocht hier op het forum en ik zie sommige posts waarin staat dat er onderaan nog ergens een switch o.i.d. zou moeten zitten, alleen is dat in mijn geval niet zo voor zover ik zien kan.

Heeft iemand een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?

Verwijderd

helemaal onderaan, ter hoogte van de 4de knop met het pijltje erop, zit een druk switch.
Als je die indrukt met het pennetje dan reset ie z'n eigen :)
Maar idd, ik heb zelf de 3950, en die zit ook regelmatig vast :|

Verwijderd

Die switch zit dus niet op de 39xx serie.
Je kan hem een hard reset geven, door de onderste 2 knoppen (helemaal linksonder en helemaal rechtsonder) tegelijk met de resetknop een paar seconden ingedrukt te houden, je bent dan wel alle programma's en data kwijt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 07:50:
Die switch zit dus niet op de 39xx serie.
Je kan hem een hard reset geven, door de onderste 2 knoppen (helemaal linksonder en helemaal rechtsonder) tegelijk met de resetknop een paar seconden ingedrukt te houden, je bent dan wel alle programma's en data kwijt.
Er zit wel degelijk een switch button, ik zal ff kijken of ik er een pic van kan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdamed.dk/udstyr/vajaipaq/pictures/bundopen.jpg

Dat kleine knopje rechts is de reset button

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 08:18 ]

Verwijderd

Ik bedoelde dus die switch waarover de TS het had, dus niet de resetknop.
De 36/37xx series, waarvan dat ding op jouw foto er ook 1 van is, hebben behalve een resetknop ook nog een schuifje, welke de 39xx series niet hebben (Op jouw foto dat langwerpige dingetje naast de voeding-ingang).

Verwijderd

Vreemd dat mijn 3950 er dus wel een heeft, maybe is het een Amerikaans model dan...

ik zal es proberen die js_landscape software te installeren en kijken wat ie vij mij doet...

En bij mij gaat ie dus ook hangen, volgens mij heeft ie dus dan geen support voor de 39xx serie.
Iig welke versie installeerde je? Ik kan zo vlug alleen 3 vinden en die werkt dus niet...

DotPocket werkt voor mij wel, en kun je hier halen: http://www.dotpocket.com/
Dit is ook wel een betaald programma, net als JS landscape, maar het werkt tenminste :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 19:06 ]

Pagina: 1