Toon posts:

Zalman 7000 CU of ALCU ????

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik heb net een nieuw systeempje in elkaar gezet

Asus P4P800
2,8 Ghz 800 FSB
2X 512 Twinmos

Ik wil mijn systeem vooral een stuk koeler maken en ook overklokken welke van deze twee koelers is daar het beste voor geschikt. ik weet dat de 7000CU 775 gram is terwijl 500 die limiet is van intel en ik ga redelijk vaak naar Lan party's

dus welke van de twee kan ik het beste nemen of zijn er nog andere mogelijkheden ???????????

:) :) :) :) :)

Greets Mr.Cool

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verschil wordt in reviews uitgelegd :) Van dat max gewicht niet al te veel aantrekken, als je plat vervoerd heb je geen probleem

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:11:
Hallo iedereen ik heb net een nieuw systeempje in elkaar gezet

Asus P4P800
2,8 Ghz 800 FSB
2X 512 Twinmos

Ik wil mijn systeem vooral een stuk koeler maken en ook overklokken welke van deze twee koelers is daar het beste voor geschikt. ik weet dat de 7000CU 775 gram is terwijl 500 die limiet is van intel en ik ga redelijk vaak naar Lan party's
dus welke van de twee kan ik het beste nemen of zijn er nog andere mogelijkheden ???????????

:) :) :) :) :)

Greets Mr.Cool
Je zal de afweging moeten maken tussen betere koeling & te zwaar en lichter maar mindere koeling. Alternatieven zijn er ook wel... Zoek een leuke line-up van P4 koelers bij Tomshardware of andere tweaksites en beslis zelf. Wij kunnen hier weinig mee helpen.

Dit topic is gesloten.