Toon posts:

Msi Media Center II + remote Control

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de videokaart MSI Geforce FX5600-VTDR128 pas geleden aangeschaft.
Alles werkt goed, behalve de afstandbediening.
Deze doet helemaal niks, ik heb al een keer geprobeerd alles weg te gooien in software en hardware in Windows maar dit had geen effect.

heeft iemand een idee wat ik kan doen?

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Hopelijk overbodige vraagjes, maar zitten er (volle) batterijen in, heb je de receiver goed aangesloten?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
Ja batterijen heb ik al een keer vervangen en receiver heb ik zesdubbel gechecked of ie goed zit.
het ligt niet aan de afstandbediening lijkt mij.
Als ik deze op de tv richt dan ontvangt de tv dus wel wat.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 21:30 ]

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Aangezien je hem pas hebt aangeschaft, zou ik in dat geval even contact met de leverancier opnemen.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 14:05
Misschien helpt het om de software onwikkel kit van MSI te gebruiken, is te downloaden vanaf de MSI homepage bij de informatie over de kaart zelf helemaal onderaan (vast ook bij de downloads).

Beetje off topic, maar zelf net dezelfde kaart besteld, hoop dat ik geen problemen heb (vond juist die afstandsbediening zo leuk)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de reacties.
Ga vandaag even bellen met Mycom(waar ik em gekocht heb) en anders msi nl.

Erik de kaart bevalt voor de rest wel hoor.
ik hoop dat het gewoon aan mijn lompheid ligt dat ie niet werkt of dat ik iets over het hoofd zie.
Pagina: 1