“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
woehahahaha zo zie je maar dat de DPC roeleert
/(bb|[^b]{2})/
Dat is slui-p/k-reclame
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit is voor het eerst dat ik een nuttige inbreng zie van Sir Fart 
Leuk stukje trouwens om te lezen
De foto zelf zegt ook iets over de bende die ze soms maken van de statsservers.MarcyDarcy schreef op 23 juli 2003 @ 21:05:
Dit is voor het eerst dat ik een nuttige inbreng zie van Sir Fart

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Statsservers? Ik dacht dat er iemand jarig was met al die slingersCow_tipping schreef op 23 July 2003 @ 21:07:
[...]
De foto zelf zegt ook iets over de bende die ze soms maken van de statsservers.![]()

Anoniem: 32529
Next time be sure to tell them that you owe ALL your success to the Knights Who Say Ni ! 
Moooooooooooooooo !
PoooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP !
Ni !
THWACK !!!!
Moooooooooooooooo !
PoooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP !
Ni !
THWACK !!!!
Tsja waarom zouden er toch soms problemen zijnCow_tipping schreef op 23 July 2003 @ 21:07:
De foto zelf zegt ook iets over de bende die ze soms maken van de statsservers.![]()
a) Mensen die struikelen over een kabeltje
b) Mensen die per ongeluk een kabel ergens uittrekken
c) Een poging tot reorganisatie en daardoor downtime
Wie het weet mag het zeggen
/(bb|[^b]{2})/
iemand die de roze slingers niet mooi vind en ze er tussen uithaaltJR1974 schreef op 23 juli 2003 @ 21:45:
[...]
Tsja waarom zouden er toch soms problemen zijn![]()
a) Mensen die struikelen over een kabeltje
b) Mensen die per ongeluk een kabel ergens uittrekken
c) Een poging tot reorganisatie en daardoor downtime
Wie het weet mag het zeggen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Interessant stukje moet ik zeggen. Ze zijn ook vol lof over de gebruikers (ze zullen wel moeten
), maar laten ook weten dat we/je/ze op deze manier (met de huidige resources) weinig kunnen bereiken. Thankx God we're also in it for the stats
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1