Ik heb ooit een tijd geleden mijn versie 4.0 in een topic gepost en ik dacht het werd tijd voor een nieuwe versie 5.0. Ik heb'm vandaag eindelijk af gekregen en er kan dus nog een bug in zitten. Tot zover gaat bij mij alles goed. Als iemand een bug heeft gevonden kan hij die aan mij doorgeven.
Wat is het?
Het is een programma die je wallpaper en/of opstart geluid van je Windows machine verandert bij het opstarten.
Waar is het?
hier
Waarom is deze beter dan andere wallpaper randomizers?
Blijft niet in je tray plakken, freeware, geen banners, geen spyware, kan ook je startup geluid aanpassen, ziet er veel beter uit dan andere randomizers, kiest nooit een wallpaper/geluid meer dan een andere bij random.
Bugreports, klachten, opmerkingen, notules, etc, whatever, laat het weten.
Oja, nog een vraag. Kan ik mijn progje ook online zetten op bekende software sites als download.com.com en webattack.com ?
Wat is het?
Het is een programma die je wallpaper en/of opstart geluid van je Windows machine verandert bij het opstarten.
Waar is het?
hier
Waarom is deze beter dan andere wallpaper randomizers?
Blijft niet in je tray plakken, freeware, geen banners, geen spyware, kan ook je startup geluid aanpassen, ziet er veel beter uit dan andere randomizers, kiest nooit een wallpaper/geluid meer dan een andere bij random.
Bugreports, klachten, opmerkingen, notules, etc, whatever, laat het weten.
Oja, nog een vraag. Kan ik mijn progje ook online zetten op bekende software sites als download.com.com en webattack.com ?