T-bird 900 >> welke cooler?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Topicstarter
Ik ben momenteel een T-bird systeem aan het samenstellen. Dit systeem zal in principe niet overclocked worden. Mobo wordt een Abit KT7 RAID, proc wordt een T-bird 900. Welke koeler raden jullie aan en waarom. Ik weet dat Alphas erg goed zijn, maar wel veel te duur voor dit systeem. Ik zoek er eerder eentje voor rond de 6 tientjes. Ik zie dat CTW veel keuze heeft, o.a. in Coolermaster koelers. Die zien er OK uit en zijn betaalbaar....maar is het ook wat? Thnks for any input!

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• noshit
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Ik heb gewoon een standaard coolermaster van een paar tientjes. Geen enkel probleem. Processor wordt hooguit 60 graden, en dan ben ik wel erg lekker bezig ;)

Verwijderd

spire
Afbeeldingslocatie: http://www.spire.nl/images/products/coolers/5d17b3.gif

40 gulden

• s3mt3x
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Topicstarter
hmm ik lees anders nogal gemengde verhalen over die Spire op Got. tZiet er wel cool uit natuurlijk, maar ik wil er 0% gedonder mee, want dit wordt nl. geen tweakbak.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Alpha... :)

Greetz

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 21:10 schreef s3mt3x het volgende:
hmm ik lees anders nogal gemengde verhalen over die Spire op Got. tZiet er wel cool uit natuurlijk, maar ik wil er 0% gedonder mee, want dit wordt nl. geen tweakbak.
Alpha roeleert met delta windmolens, dan hoef je geen geluidskaart meer aan te schaffen :)
Pagina: 1