Toon posts:

Hulp gezocht bij aanschap mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik zit op dit moment een beetje in een twijfel zone.
Mijn oog is gevallen op de iFP 390-T 256MB

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/345_1.jpg

Deze is opzich redelijk aan de prijs. Hij is rond de 300 euro.
Maar is dit wel het geld waard, of is er een vergelijkend product dat een stuk goedkoper is. 256 MB is opzich wel vereist.

Ik hoop dat er mensen die ervaring hebben met dit product, of mij verder advies kunnne geven.

Verwijderd

dan wil ik je toch de ibead 100 aanraden, ik heb hem zelf ook, hij doet het perfect, 256 variant ligt dacht ik iets boven de 200, scheelt je dus zo'n 100 euro, over de speler, zie het grote ibead forum :)

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mij heeft de i-bead ook maar ik vind de bediending dus echt niets.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

waarom geen Philips/ Apple met een HD? meer capiciteit (5-20GB) en ook licht wua gewicht

www.triathlete.nl

• M_Frame
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 15:21
Ik heb zelf de iFP 390-T en ik heb er nog geen moment spijt van dat ik hem gekocht heb. Hij is redelijk duur want je heb voor dat geld al bijna een hardisk based mp3 speler. Waar op je 5 tot 20 gig kwijt kan. Maar deze spelers zijn een stukje groter en niet 100% shock proof.
Daarom ben ik voor de iFP gegaan om dat ik hem het meest gebruik tijdens het sporten en met de bijgeleverde Sport armband is dit super handig. :)
Het geluid dat hij produceerd is ook nog goed tot heel goed! :P

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik heb net de iriver 195TC met 512 mb besteld bij amazon.de besteld. Daar is ie in de aanbieding voor 199 euro :9 :9 :9 Let erop, ze leveren alleen in duitsland maar je krijg nu 300 euro korting staat er 8)7 . Dus het is wel wat geregel waard :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

PsYcHoPunK schreef op 24 juli 2003 @ 09:39:
Ik heb net de iriver 195TC met 512 mb besteld bij amazon.de besteld. Daar is ie in de aanbieding voor 199 euro :9 :9 :9 Let erop, ze leveren alleen in duitsland maar je krijg nu 300 euro korting staat er 8)7 . Dus het is wel wat geregel waard :)
voor 200 euro heb je ook een 5gig iPod (als je ff zoekt en belt..)

ik zou de ts aanraden om zo'n aanbieding te vinden...of evt een 10gig voor 299 euro....heb je toch wat langer plezier aan dan een mp3-speler waar 2 of 3 albums op passen...

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 24-07-2003 09:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• PsYcHoPunK
  • Nu online
Ja ok, maar er zijn ook mensen die helemaal geen harddiskspeler willen omdat deze te groot en te "zwaar" zijn. Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zoveel gig. En 2 a 3 albums is genoeg, meer heb je op een dag niet nodig want je luister toch niet meer en anders dan wissel je toch gewoon.

[ Voor 24% gewijzigd door PsYcHoPunK op 24-07-2003 10:00 ]

Verwijderd

inderdaad 5 gig aan mp3tje is echt enorm veel. Je accu/batterijtjes zijn al leeg voordat je ze uberhoud allemaal gehoord hebt.
Ik vind ook het formaat van een harddiskplayer te "groot". Geef mij maar een kleine mp3tje bijvoorbeeld een MPIO FL 100 die klein in zeer goed vorm gegeven zijn.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Misschien een stomme vraag, maar bestaan er geen mp3 player waar je een compact flash kaartje in knal?

• PsYcHoPunK
  • Nu online
Ja hoor, de Nex IA is daar een goed voorbeeld van, maar ook bij MPIO zijn diverse spelers te krijgen die je kunt uitbreiden met zo'n kaartje

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
De meeste spelers van MPIO nemen alleen SD-kaartjes. De spelers die CF-kaartjes slikken (en toch vrij draagbaar blijven) zijn de NEX-spelers en de DIVA's

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 21:26

Alien_Inside

-geen-

aah help! de aanbiedingen worden eindelijk beter, 199 voor iriver is wel heel goedkoop, maar daar heb je ook een ipod 5gb voor,denkedenkedenk

-geen-

Verwijderd

Topicstarter
PsYcHoPunK schreef op 24 July 2003 @ 09:39:
zeker jammer.. heb het toch even geprobeerd..

"Leider können wir diesen Artikel nicht an die von Ihnen angegebene Adresse versenden. Wählen Sie bitte eine andere Adresse oder setzen Sie die Bestellmenge auf Null."

scheeld echt super veel geld. Tis wel een oudere versie maar hij is wel kewl.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

PsYcHoPunK schreef op 24 July 2003 @ 09:59:
Ja ok, maar er zijn ook mensen die helemaal geen harddiskspeler willen omdat deze te groot en te "zwaar" zijn. Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zoveel gig. En 2 a 3 albums is genoeg, meer heb je op een dag niet nodig want je luister toch niet meer en anders dan wissel je toch gewoon.
mwah, ga maar eens op vakantie, dan is 3 uur aan muziek echt niet genoeg...

trouwens...de ipod steek je zo in je broekzak en hij is net zo hoog als een gemiddelde gsm...

dus weinig reden nog om tegenwoordig een flash speler duurder dan 200 euro te kopen denk ik zo...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• PsYcHoPunK
  • Nu online
zeker jammer.. heb het toch even geprobeerd..

"Leider können wir diesen Artikel nicht an die von Ihnen angegebene Adresse versenden. Wählen Sie bitte eine andere Adresse oder setzen Sie die Bestellmenge auf Null."

scheeld echt super veel geld. Tis wel een oudere versie maar hij is wel kewl.
Je moet even iemand vinden die in Duitsland woont, ik heb een heeeel ver familielid bereid gevonden om de speler te ontvangen.

• PsYcHoPunK
  • Nu online
mwah, ga maar eens op vakantie, dan is 3 uur aan muziek echt niet genoeg...

trouwens...de ipod steek je zo in je broekzak en hij is net zo hoog als een gemiddelde gsm...

dus weinig reden nog om tegenwoordig een flash speler duurder dan 200 euro te kopen denk ik zo...
Er kan op 512 mb toch wel meer als 3 uur muziek, bij 192 kb past er al ongeveer al 6 uur muziek op. En ik gebruik hem meer als ik op de fiets zit of onderweg ben naar mijn werk (in de trein). Ik vind zo'n ipod gewoon te groot en te zwaar voor in mijn broekzak of om bij me te dragen. Maar dat is meer persoonlijk, ik ben alleen geinteresseerd in flashplayers. Ik heb nooit een harddiskspeler overwogen en ik vind ze ook veels te duur. Een 5 gig ipod is voor 199 euro te verkrijgen als oud model en met firewire kabel (daar heb ik niks aan) En in dit geval vind ik 199 euro een koopje voor zo'n flashspeler in vergelijking met wat er op de huidige markt in Nederland verkrijgbaar is.

Verwijderd

Heb je zo'n Ipod wel eens vastgehouden?
Een fiwi kaartje koop je rond de 25 euro.
Apple is trouwens ook bezig met de Windows versie van Itunes, de Ipod zal hier waarschijnlijk vlekkeloos mee samenwerken, misschien ook iets om in overweging te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind zo'n ipod ook helemaal niets. jammer dat ik niemand in duitsland goed genoeg ken zodat hij het pakje wilt ontvangen

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Sebastiaan

....

ik zou wel willen weten waar jij een ipod 5gb voor 199 nu kan halen? laatste keer dat ik die prijs heb gezien was bij de nieuwemacwinkel die ze nu niet meer heeft.

Verwijderd

Kijk anders tweedehands (als je daar geen hekel aan hebt).
Er zijn er nu ruim een miljoen van verkocht zodat er gebruikt ook zat te vinden moeten zijn.

edit: mastersteen; je vindt de bediening belangrijk als ik het goed begrijp.
Dat is nu juist een van de hele sterke punten van de Ipod.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 16:14 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Sebastiaan

....

in principe heb ik niks tegen 2de hands, als de prijs verder maar ok is, maar als je ziet dat sommige mensen nog 250 euro vragen voor een 2de hands 5gb ipod, dan hoeft het van niet meer :)

Verwijderd

Dan zijn ze blijkbaar niet op de hoogte van de nieuwprijs, 150 euro voor een (jonge)tweedehands 5 gieg lijkt me redelijk. Gewoon ff zoeken.
Pagina: 1