Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Probs met Opera 7.1x waarschijnlijk opgelost in 7.20

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Zoals bekend uit dit topic staat, zijn er met GoT i.c.m. Opera 7.10 en 7.11 een aantal problemen, zoals het wegvallen van de onderkant van posts en het vastlopen op topics met veel plaatjes.

Welnu: het lijkt erop dat met het verschijnen van de public beta's van Opera 7.20 deze problemen zijn opgelost. Ik heb al het één en ander getest, en ik neem aan dat jullie ook even willen proberen.

Op het MyOpera forum staat wat info en waar de meest recente beta te halen is.

http://my.opera.com/forum...9bf4e353a3&threadid=25201

Veel plezier ;)

edit: bijna dan... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tsuru op 23-07-2003 20:31 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ben op GoT in ieder geval geen weggevallen text meer tegen gekomen. Ik kan met 7.20 nog steeds niet lekker "scrollen" over internetpagina's, maar dat kan ook een probleem zijn tussen mijn Trackman FX <--> Mouseware. Waar ik absoluut in 7.20 niet over te spreken ben is de enorme traagheid (Zowel op mijn workstation als Laptop)

20*350ZO45°

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
De text valt idd nog steeds weg (er is niets veranderd) en Opera is inderdaad heel erg traag. Ik heb gehoord dat de 6.x versie veel beter is, ik denk dat ik die maar eens ga installeren. :X

edit: Ik moet toegeven dat ie wel sneller is geworden met plaatjes enzo. Ik had gisteren heel veel problemen met het scrollen bij pagina's et veel plaatjes (bij de casemods enzo) maar ik heb nu nergens last van. Wow toch nog een verbetering :O

[ Voor 40% gewijzigd door Vlugge Japie op 01-08-2003 11:38 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mooi, dan haal ik de (vieze) wijziging weer weg, die het in staat stelde in de dev-versie van got die teksten wel goed te zien :o

• snoopy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10 20:19
Ik heb met Opera 7.03 nooit problemen op GoT, deze laat alles nog net goed zien, vanaf 7.10 ging het mis...

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:57

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Zal het eens proberen, was al naarstig op zoek naar andere browser.
Opera begon me goed te irriteren.

We zullen zien.
ACM schreef op 01 August 2003 @ 13:34:
Mooi, dan haal ik de (vieze) wijziging weer weg, die het in staat stelde in de dev-versie van got die teksten wel goed te zien :o
8)7

[edit]
opera 7.20 b1 voor linux (eindelijk gevonden) heeft nog steeds het probleem met halve teksten die verdwijnen. ;(
Weet niet of b2 daar verandering in brengt, is nl nog geen linux versie van.
Wat wel beter is, net even een *kuch* hk topic geopent met paar plaatjes en warempel opera liep niet vast :P
Na dikke 25 MB volledige pagina.
Dus irritantste bug met crashende pics topics 'lijkt' me voorbij.

[ Voor 37% gewijzigd door Vae Victis op 01-08-2003 22:03 ]

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Het lijkt erop alsof het wegvallen van tekst alleen maar gebeurt bij gecachede (?) pagina's. In topics waar ik nog niet gekeken heb kom ik het zelden tot nooit tegen iig. :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Tsuru schreef op 01 August 2003 @ 21:32:
Het lijkt erop alsof het wegvallen van tekst alleen maar gebeurt bij gecachede (?) pagina's. In topics waar ik nog niet gekeken heb kom ik het zelden tot nooit tegen iig. :)
Nee is niet helemaal waar, ook bij draadjes die ik nog nooit had gelezen vallen stukken weg.
Ik ben idd ook Opera 7 helemaal zat, vooral gisteren liep hij heel vaak vast wanneer ik pagina's met veel plaatjes wilde bekijken. (op twee verschillende computers).
Toen had ik "max. verbindingen met de server " ingesteld op 128 en "maximun totaal verbindingen" ook op 128, maar dat haalde niks uit. zowel bij v7.20 als bij v7.11
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.