Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
20*350ZO45°
edit: Ik moet toegeven dat ie wel sneller is geworden met plaatjes enzo. Ik had gisteren heel veel problemen met het scrollen bij pagina's et veel plaatjes (bij de casemods enzo) maar ik heb nu nergens last van. Wow toch nog een verbetering
[ Voor 40% gewijzigd door Vlugge Japie op 01-08-2003 11:38 ]
Opera begon me goed te irriteren.
We zullen zien.
ACM schreef op 01 August 2003 @ 13:34:
Mooi, dan haal ik de (vieze) wijziging weer weg, die het in staat stelde in de dev-versie van got die teksten wel goed te zien
[edit]
opera 7.20 b1 voor linux (eindelijk gevonden) heeft nog steeds het probleem met halve teksten die verdwijnen.
Weet niet of b2 daar verandering in brengt, is nl nog geen linux versie van.
Wat wel beter is, net even een *kuch* hk topic geopent met paar plaatjes en warempel opera liep niet vast
Na dikke 25 MB volledige pagina.
Dus irritantste bug met crashende pics topics 'lijkt' me voorbij.
[ Voor 37% gewijzigd door Vae Victis op 01-08-2003 22:03 ]
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Nee is niet helemaal waar, ook bij draadjes die ik nog nooit had gelezen vallen stukken weg.Tsuru schreef op 01 August 2003 @ 21:32:
Het lijkt erop alsof het wegvallen van tekst alleen maar gebeurt bij gecachede (?) pagina's. In topics waar ik nog niet gekeken heb kom ik het zelden tot nooit tegen iig.
Ik ben idd ook Opera 7 helemaal zat, vooral gisteren liep hij heel vaak vast wanneer ik pagina's met veel plaatjes wilde bekijken. (op twee verschillende computers).
Toen had ik "max. verbindingen met de server " ingesteld op 128 en "maximun totaal verbindingen" ook op 128, maar dat haalde niks uit. zowel bij v7.20 als bij v7.11
Dit topic is gesloten.
![]()