Toon posts:

[F1 Challenge 99 02] Setups...

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey

vraagje,

ik rij nu sinds een tijdje met alle hulpmiddelen uit behalve Traction Control en Anti-lock, maar als ik aanrem (ook als rembalans bv op 63 op voorkant staat) dan glijdt de achterkant weg...er is niets aan te houden...het is deels op te lossen door de achtervleugel steiler te zetten dan de voorvleugel...dan is het te houden, maar dan ben je totaal niet snel.

Net zoals in gp4 kan je hier ook bodeminstellingen doen, plank, bump shit enzo, maar in gp4 kan je zien of je bodemplank enzo aanloopt, dat vind ik in f1c niet, wel een telemetrie maar daar snap ik echt weinig van.

Met de bodeminstellingen e.d. krijg ik het niet voor elkaar om de achterkant niet uit te laten breken bij het aanremmen...hoe doen jullie dat?

Ik rij btw met het toetsenbord.

Marco

Verwijderd

Topicstarter
ja slimmerd, ik vind dit een doodloper, zo kom ik niet verder. en ik vind dat een probleem, vandaar in Spielerij - PROBLEMEN & VRAGEN!

geef antwoord of bogger off

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 08:51
Ik rij altijd met stuurtje.. en heb eigenlijk de balans en vleugels standaard staan... (aangezien ik er weinig van merk als ik het verander.... bij de balans echter wel...)
Maar ik heb eigenlijk nooit dat me achterkant wegglijdt.. behalve als ik uiteraard over het gras rijdt 8)7

edit: misschien omdat je altijd maximaal remt? maja dat hoort weinig uit te maken lijkt mij...

[ Voor 16% gewijzigd door harmageddon op 23-07-2003 22:14 ]

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
en jij hebt wel alles uit staan ?

• The DenMan
  • Laatst online: 13-02 14:35

The DenMan

PSN ID: Thedenman

ik zou eens wat gaan goochelen met de rem balans. Zet hem bv is op 59:41...

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
The DenMan schreef op 23 juli 2003 @ 22:23:
ik zou eens wat gaan goochelen met de rem balans. Zet hem bv is op 59:41...
dat is standaard.

• harmageddon
  • Laatst online: 13-02 08:51
*kick*
Ik heb laatst ondervonden dat ik ongeveer het zelfde probleem heb :o
Vooral als ik rem.. me rem loslaat en daarna de bocht in stuur..
Dan lig ik soms zo achterstevoren...
Ik weet niet of jij dit al op hebt kunnen lossen..
Zo ja, zou ik het graag willen weten :o

Aap!

Verwijderd

Remmen en sturen tegelijk resulteert in veel gevallen in een spin. Ook is het belangrijk dat je voor de bocht wel een goede lijn te pakken hebt. vooral als de snelheden boven de 80 km per uur liggen. Gebruik je trouwens een stuurtje of rijd je met het toestenbord!

voor de rest, TOP GAME f1 challenge

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:10:
[...]

ja slimmerd, ik vind dit een doodloper, zo kom ik niet verder. en ik vind dat een probleem, vandaar in Spielerij - PROBLEMEN & VRAGEN!

geef antwoord of bogger off
100% met je eens kootje _/-\o_

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Zet diff lock hoger, minder tailhappy, maar ietjes meer understeer.
Ik kan er mee leven iig.
Pagina: 1