Verwijderd
Anti-aliasing kun je niet toepassen op een bestaand plaatje, dat moet je gewoon tijdens het maken van het plaatje doen, maar correct me if i'm wrong.
Als je bijvoorbeeld in Photshop de type tool gebruikt, dan kun je gewoon bij options anti-aliased aanvinken, zo ook met andere tools in Photoshop. Hoe het in Paintshop zit weet ik nie.....
Als je bijvoorbeeld in Photshop de type tool gebruikt, dan kun je gewoon bij options anti-aliased aanvinken, zo ook met andere tools in Photoshop. Hoe het in Paintshop zit weet ik nie.....
Ja dat wil ik ook eigenlijk wel, op een bmp/jpeg/gif aa toepassen, kan dat nu (bijna jaar later
) wel? PS6 kan het alleen met lijnen en text als ik het goed heb, zijn er geen plugins ofzo, daarvoor?
Lees eerst eens wat Anti-Alias doet. Kom daarna terug met een zinnige vraag.
Je kunt het effect benaderen door "Blur" op de juiste manier te gebruiken. ( wat de "juiste" manier is mag je zelf uitzoeken
)
Voor echte Anti-Alias heb je namelijk 2 verschillende objecten nodig
Je kunt het effect benaderen door "Blur" op de juiste manier te gebruiken. ( wat de "juiste" manier is mag je zelf uitzoeken
Voor echte Anti-Alias heb je namelijk 2 verschillende objecten nodig
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Inderdaad gewoon de blur tool van photoshop, als je een beetje goede selecties maakt moet dat voldoende zijn. Ook de smudge wil wel eens werken...
de betaler vervuilt
Over duidelijk topic titels geproken...
Definieer je vraag duidelijk en zorg voor een duidelijke topictitel. Wat online research doen is ook mooi meegenomen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()