Toon posts:

Schermbebeiliging aan=>internet/icq valt weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is misschien een beetje een vreemd verhaal, maar goed...
Sinds zondag heb ik alles nieuw geinstalleerd op mijn nieuwe pc:

-abit nf7s bios 4.2.12
-xp2500
-kingston 256/333 2x
-maxtor 80gb/8mb
-winxp pro

Ik kreeg 3 blauwe schermen, wegens mijn firewall, daar heb ik wat aan gedaan (andere firewall erop sygate personal firewall - freeware) en al meer dan 12 uur draait het lekker... maar...
wanneer mijn screensaver aangaat, valt kort daarna ook icq (verbinding) weg en valt mijn upload en download (emule) vrijwel stil....
Eerst viel het me niet op maar ik ben erop gaan letten... en 9 vd 10 gaat het dus zoals ik beschreven heb, geen crash ofzo maar het heeft invloed op mijn internetverbinding...

Enig idee iemand?

Thx

btw heb via search niets kunnen vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 18:41 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Heb je toevallig iets van power management op je netwerkkaart aanstaan ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
nee, eigenlijk niet denk ik, ik maak gebruik van een onboard netwerkverbinding, dus op mijn abit nf7/s, heb een fx5200, nieuwste drivers... en de power optie staat op 'normaal' in xp, dwz 'desktop'...

• degoeroe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10-2019

degoeroe

Wat hep de goeroe nau gesegt !

Ik denk ook aan powermanagement, in bepaalde standen wordt je Internet verbinding gewoon lekker ___c*t___ verbroken.

P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het probleem verholpen is, ik heb nl de drivers voor mijn videokaart (dezelfde) opnieuw geinstalleerd... geen last meer, wel vreemd dat dit invloed kan hebben!!!

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 21:02
In sygate personal firewall zit een optie om als je screensaver draait je netwerk verkeer te blocken, mischien staat die aan :)

Verwijderd

Topicstarter
lol thx!!!

idd die stond aangevinkt... wat ontzettend stom van mij, nu moet het echt verholpen zijn.... ik heb hem afgevinkt natuurlijk!!!

:) :) :)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
UH >:) Profi Firewall dan
Pagina: 1