"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Maar dat zeg ik alleen om orgineel te zijn, frames lijkt me hier een beter oplossing omdat dan de flash movies niet iedere keer opnieuw hoeven te worden geladen.
[ Voor 77% gewijzigd door Johnny op 23-07-2003 18:38 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Je kan toch het bovenste deel in een Flash-bestand zetten en het gedeelte links onder ook? In een soort L-vorm zal het wat moeilijker gaan, maar dan splits je het toch gewoon op?Yohan schreef op 23 July 2003 @ 19:17:
Zoals je kunt zien op de link ziet het Flash-bestand er L-vormig uit. Volgens mij kan je het Flashbestand onmogelijk splitsen in 2 frames, of wel?
Waarmee ik dus bedoel: je maakt ze gewoon allebei apart als het niet mogelijk is om één groot stuk in tweeën te kunnen delen.
Verder denk ik eigenlijk wel dat het mogelijk is om HTML over Flash te kunnen plaatsen, bijvoorbeeld door het gebruik van layers. Dan hoef je het niet eens te splitsen.
Nóg een andere optie: textfield in Flash maken en daar de HTML gewoon in stoppen. Of alles in flash maken, dan hoef je het ook niet te combineren.
Als laatste kwam ik dit nog tegen:
Dit lijkt me nog één van de simpelste dingetjesmet de wmode op transparent, zowel als param voor de object tag en als attribuut in de embed tag kan divjes over flash heen leggen in IE en mozilla.
Al deze dingen hierboven heb ik allemaal gevonden met de search, door middel van [search=HTML over Flash heen] of gewoon [search=HTML over Flash]. Als ik het kan vinden en het zelfs mij mogelijk lijkt moet het voor jou niet al te moeilijk zijn
[ Voor 62% gewijzigd door Hahn op 23-07-2003 19:31 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
Hiermee kun je een "live" connectie maken tussen twee filmpjes
te vinden in de actionscript dictionary: http://www.macromedia.com...script_dictionary441.html
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 23:16 . Reden: typos, altijd die typos ]
Dit topic is gesloten.
![]()