"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
vergeet zeker bless nietVerwijderd schreef op 18 October 2003 @ 23:53:
Ik ben een Support-aco aan het maken maar weet niet wat ik met mijn stats en skill points aanmoet. K heb nu: 1 str, 9 dex, 34 int, 10 agi, 1 luck. Lvl 5 Heal, lvl 5 Increase Agi. WHAT TO DO met me andere 4 Skill points? K weet geen goeie build zo plz help me ff. Bedankt greets
Geef je mening is:
10 demonbane
10 agi up
9 heal
10 bless
10 divine protection
stat points:
100 str
daarna agi maxxen.
(verkeerd begonnen, heb 5 overal begonnen dus heb 5 vit en 5 luck maarja, das niet al te erg).
Wat je str betreft, 99 base str is teveel, 130 ga je toch niet halen met bonus.
Als je voor een pure str build gaat, moest je geloof ik 96 str ofzo, zodat je met alle bonussen en equip op 120 str uitkomt. Met een crit build (daar ga ik zelf voor) heb je counterclips ipv muscle en wordt het eindtotaal 110. Ik geloof dat dat 92 base str was, maar dat moet ik nog eens berekenen.
Dit geldt alleen voor een priest build btw, de jobbonus van monk is (mij?) nog niet bekend, maar als je voor monk gaat zou ik voorlopig stoppen op 90 base str. Niet dat je dat haalt voor joblvl50, maargoe misschien ga je wel voor super-aco
Als iemand nog dashiva's guide heeft liggen ergens hoor ik dat graag
)
Help flap de winter door:
stort 1,000,000z op 123.456.789. ty
BF1: Don-Panio
Dat is persoonlijk, voor mij ist te weinigPreddie schreef op 21 October 2003 @ 17:01:
Het aantal mensen valt best mee (aantal verschillende mensen), de limit van de server staat nu op 600 man. Er zijn 5560 chars waarvan 4446 verschillende accounts. En rond de 500 gemiddelde online is echt niet te weinig....
er wachtten ook 1000en mensen op SWG, nou en daar zie ik ook niet echt animo meer voorFlapmo schreef op 22 oktober 2003 @ 09:41:
[...]
Dat is persoonlijk, voor mij ist te weinig. Zelfs 2k vind ik wat laag, ik hoop dat WoW waar ik op wacht groot wordt. Dat zal wel want er wachten nu al duizenden mensen op die game
.
Maar goed WOW is weer wat anders
Verwijderd
- 10 heal
- 5 agi up
- 1 aqua benec.
- 2 warp
- 3 teleport
- 2 divine protection
Wat moet k omhoog doen? Devine protection tot lvl 3 voor Bless of agi up eerst naar lvl 10? Of toch iets anders...........of..........

En waar kan je goed lvlen als support-aco want je bent echt zo zwak als k weet niet wat.
Heb jij SWG niet echt gevolgd, servers zitten stampvol johexecutor schreef op 23 October 2003 @ 00:56:
[...]
er wachtten ook 1000en mensen op SWG, nou en daar zie ik ook niet echt animo meer voor.
Maar goed WOW is weer wat anders.
Maar ga misschien voor de grap weer eens maandje RO spelen, kijken hoe dat bevalt

8 warptree incl. pneuma
10 agi
5 devine protection
10 bless
2 angelus
1 aqua benedicta
Brengt je naar joblvl47. Tis ffies doorbijten natuurlijk, maar dan kan je als priest alle kanten op.
De volgorde maakt niet zoveel uit. het enige wat je als aco echt nodig hebt is heal, en die heb je al. Ik doe zelf altijd bless als laaste van de 3, omdat die gewoon te veel sp kost, daar heb je op lagere levels niks aan.
Wat levelen betreft: share parties, een tank, magparties in GH graveyard (vanaf lvl30) of snipen in GH staircase (vanaf joblvl30).
Met baselvl30 heb je ongeveer genoeg sp om een prisoner te kunnen slopen, en op job30 kan je holy light halen, waarmee je dan in staircase kan snipen. Hoe dat precies werkt weet ik ook nog niet. ben er nog niet geweest sins comodo uit is.
en waarom is die @$$%# loginserver nu weer down
* Smurf addict
[ Voor 5% gewijzigd door Smurf op 23-10-2003 23:21 ]
)
Verwijderd

oa op:Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 07:37:
Waar kan ik ook al weer een guide bekijken van een acolyte? K weet niet meer waar die te halen zijn
http://www.maartenvissers.../forums/upload/index.php3 (ff dat ding op, 'show post from the beginning zetten'). Zal 1 dezer dagen ook ff die andere pack die ik van woep heb gehad daar dumpen. Zijn iig de ro.pak0 guides en sticky's.
Verwijderd
ja je hebt zowel account op loki als chaosVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 00:07:
Lig het aan mij of ligt die server er WEER uit. En kan het kloppen dat je een account hebt op Chaos en op Loki? Ik kan me bij allebei aanmelden en kan met allebei spelen......
[ Voor 9% gewijzigd door Tripp op 29-10-2003 01:18 ]
Geffen Dungeon 2Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:25:
hmm kwil eigenlijk whisper gaan raggen iemand id-tje waar ikdat beste kan gaan doen ?
Omae wa mō shindeiru.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Met me sin doe ik altijd normal stun katar en dan lekker enchant poison erop ^^.YakuzA schreef op 29 October 2003 @ 21:37:
hou rekening met de jakk's , dat je daar nie alleen met een fire zwaardje staat
)
Verwijderd

Whispers zijn eitje met enchant poison maar dan komen er spinnetjes en spoison spore en dan sta je daar met je poison weapon en moet je weer je weaps unequip en weer equipe. Kost je zo nogal veel sp.
ik beuk gewoon alles met SS opzijVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:37:
Whispers raggen op Geffen dungeon lvl 2 is niet fijn![]()
Whispers zijn eitje met enchant poison maar dan komen er spinnetjes en spoison spore en dan sta je daar met je poison weapon en moet je weer je weaps unequip en weer equipe. Kost je zo nogal veel sp.
)
jawel, maar je wapen enchanten is goedkoper.. ^^Smurf schreef op 02 november 2003 @ 13:50:
Kan je dan niet gewoon een elemental katar gebruiken, en een triple envenemous jur voor het poison spul?
//edit drukke draad mannen... kwilde ff zeggen dat ik me abo niet verleng.
[ Voor 22% gewijzigd door Flapmo op 07-11-2003 21:51 ]
Verwijderd
Jammer dat je kapt man, maar k hou je op de hoogte.
P.S. Waar kan k ook al weer de serverstatus opvragen?
staat in startpost :0.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:22:
Nou, flap je weet wel aan wie je je spullen in bewring kan geven he. Kan alleen niet garanderen dat t niet verkocht wordt
Jammer dat je kapt man, maar k hou je op de hoogte.
P.S. Waar kan k ook al weer de serverstatus opvragen?
denk dat bij mij hetzelfde geval isFlapmo schreef op 02 november 2003 @ 20:20:
[...]
jawel, maar je wapen enchanten is goedkoper.. ^^
//edit drukke draad mannen... kwilde ff zeggen dat ik me abo niet verleng.17 nov = quit. Speel het nooit meer en ga andere MMORPG doen.

M'n eerste battlepriestess deleted, en nu een vit/str battleforger begonnen. Job50 lijkt me een mooi streven voorlopig.
)
Verwijderd
en ik had geen zin om voor een creamy card een clip te kopen dus heb ik
belt gekocht en wat kan dus wel
Verwijderd
kben zowiezo aant denken om misschien star wars galaxies te gaan spelen.. grootste reden die me stopt is dat alleen nog maar met creditcard betaald kan worden..
kon voor de patch niet, bugje.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:18:
yeah creamy card gevonden![]()
en ik had geen zin om voor een creamy card een clip te kopen dus heb ik
belt gekocht en wat kan dus wel2 belts dragen
wat volgnes iemand niet kon in dit topic kweeni meer wie..
Verwijderd
is 3 dagen gratis, daarna betalenVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 01:15:
Is dit spel nou gratis if wat? start volgens mij niet echt veel over in de startpost, dan dat je een trail kan downloaden.
magoed wou ff zeggen dat ik dur gwoon helemaal geen zin meer in heb om ut te spelen, ga dus denk ik ook niet verlengen, zie wel over paar maandjes of ik weer zin heb
PSN
Verwijderd

we zijn er een beetje mee opgehoudenVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 00:17:
Spelen mensen hiero nog RO? K kom bijna niemand meer tegen van de guildEn ik kan trouwens niet 2 belts dragen...

clip hebben?
Zit toch op Chaos....
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Zonde als al die spullen oud worden
Verwijderd
pumbaa ga jij nog lang ragnarok spelen ?Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 09:51:
Nouja Exe, als je wat kwijt moet wat ik moet beheren.......... Kom een keertje `s avonds online en ik ben je man.
Zonde als al die spullen oud worden
Verwijderd
Dus ja, k blijf nog wel spelen ja.
Verwijderd
*kuch**kuch* kspeel pas 3 maandenVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 13:43:
Jup ik blijf nog wel ff spelen, k heb ook lang niet zo lang gespeeld als jullie allemaal. K speel pas een half jaar RO ofzo. Jullie zijn er allemaal al veeeeel langer.
Dus ja, k blijf nog wel spelen ja.
(ik ga dus stoppe
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 16:29 ]
Heb namelijk nog een behoorlijke verzameling en ga toch niet meer spelen.
Beetje jammer om het te laten rotten allemaal... was bij elkaar wel zo'n waarde van 10~15mil... of meer.
Heb geen idee eigenlijks meer.

[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 29-11-2003 21:19 ]
Maar is je acc niet allang verlopen dan?
)
Ik betaal al een tijdje niet meer, maar Gravity zou de accounts toch gewoon intact houden ?
dan moet je toch nog wel een maand dokken om in te loggen en stuff te exchangenM@NIC schreef op 30 november 2003 @ 21:04:
Euhm.... verlopen ?
Ik betaal al een tijdje niet meer, maar Gravity zou de accounts toch gewoon intact houden ?
Verwijderd
Ja duh....Flapmo schreef op 01 december 2003 @ 12:00:
[...]
dan moet je toch nog wel een maand dokken om in te loggen en stuff te exchangen
Verwijderd
K neem et graag aan. ~~Medic~~ is de naam
MUCH THANKIESSSSSSSSS
Verwijderd
zoo van mijn zooi ben ik ook weer afVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 19:50:
![]()
K ben nu online dus PM me maar
K neem et graag aan. ~~Medic~~ is de naam
MUCH THANKIESSSSSSSSS
Verwijderd
ik had laatst voor 25miljoen aan items op de grond gegooid.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 21:56 ]
Verwijderd
hmm das welveel.. hmmn.. 1,6 mil zeny en heel erg veel items.. half uur bezig geweest met uitwisselenVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 21:56:
hehe .. wat heb je hem gegeven?
ik had laatst voor 25miljoen aan items op de grond gegooid.
Verwijderd
K weet echt niet wat ik er allemaal van moet kopen maar k vind het echt tof van je dat je het allemaal aan me wilde geven.
Verwijderd
ach np.. ik doe er toch niks meer mee als ik niet meer speel en anders gaan de spullen toch verlorenVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 07:48:
Yea, bedankt voor de spullen Ralphy.....![]()
K weet echt niet wat ik er allemaal van moet kopen maar k vind het echt tof van je dat je het allemaal aan me wilde geven.![]()
hmn.. wat ga je met je 100 rough elu doen ? verkopen gaat moeilijk meestal
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 13:03 ]
Maar ja, hoe lang hebben wij gespeelt in vergelijking met jou ?
Verwijderd
jup das waar.M@NIC schreef op 03 december 2003 @ 15:50:
[...]
Maar ja, hoe lang hebben wij gespeelt in vergelijking met jou ?
Verwijderd
Ja, het is jammer dat jullie allemaal kappen maar kan het me wel voorstellen als je het al jaren speelt..... K speel het zelf misschien net 6 maanden..
2 jaar terug eerste topic hierover geopend.
spelen we het nog steeds?
ik ben al blij dat ik toen 200 zeny ofzo had
Verwijderd
Nou het begint nu wel erg af te nemen. In de guild is niemand meer actief helaas..... K ga er ook uit denk ik.SonyEricsson schreef op 04 december 2003 @ 17:19:
whehehe
2 jaar terug eerste topic hierover geopend.
spelen we het nog steeds?
ik ben al blij dat ik toen 200 zeny ofzo had
Maarja, k blijf t nog spelen tot mij betaling stopt en dan kijk k wel ff wat k doe.
beste kun je gewoon een actief en leuk guild zoeken denk ikVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:23:
[...]
Nou het begint nu wel erg af te nemen. In de guild is niemand meer actief helaas..... K ga er ook uit denk ik.![]()
Maarja, k blijf t nog spelen tot mij betaling stopt en dan kijk k wel ff wat k doe.
PSN
Verwijderd
Ja, maar het is wel jammer.... K vond het wel leuk een Nederlandse guild. Er zijn er geloof ik nog wel twee maar k heb geen zin om daarna op zoek te gaanYakuzA schreef op 04 december 2003 @ 17:29:
[...]
beste kun je gewoon een actief en leuk guild zoeken denk ik

Verwijderd
)
Verwijderd
en die werkt precies het zelfde als de wallie-card.
http://www.splashplastic.com/
Dus mischien kun je de Wallie-card daar ook wel voor gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 08:21 ]
Verwijderd
betaat Hollandia nog? anders wil ik hem wel maken
Maar je kan ut altijd proberen
PSN
Verwijderd
mischien was hollandia al verdwenen ... jammer dan
-edit
heb je mischien het hollandia emblem nog? en zou ik die morgen gebruiken?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 22:39 ]
Verwijderd
^^Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 21:29:
dan wil het niet meer denk ik
mischien was hollandia al verdwenen ... jammer dan
-edit
heb je mischien het hollandia emblem nog? en zou ik die morgen gebruiken?
Geef toe, "vroegah" (beta1) was het veel leuker.

enneuh tuurlijk mag je em gebruiken, heb ut plaatje ook alleen maar geedit
[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 13-01-2004 20:26 ]
PSN
Verwijderd
tuurlijk is het nog wel leukM@NIC schreef op 13 januari 2004 @ 20:20:
En Fatality, is het een beetje leuk in je ééntje ?
Geef toe, "vroegah" (beta1) was het veel leuker.
maar de oude tijden waren idd beter ^^ met ItSnows, Koetje, jou, Bartjeuhz en nog veel meer ^^
die tijden zal ik iig nooit meer vergeten
en bedankt voor het emblem
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 07:54 ]
)
Verwijderd
dan ben je er zo op uitgekeken ...
ga gewoon lekker op iRO spelen
Verwijderd
waar...waar?Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 17:46:
als ik jou was zou ik niet op private servers gaan spelen
dan ben je er zo op uitgekeken ...
ga gewoon lekker op iRO spelenje kan nog steeds een gratis 15 day trial account maken
ik heb niet echt iets kunne vinde waar 15-day trial stond

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 17:57 ]
Verwijderd
Want ik kan game steeds niet starten, wnat dan mist hij steeds file.... en mij is weten te vertellen dat ik dat miste...
ik speel nu met DoDo en The Will op LiquidRO
net al die 2-2 classes enzo ^-^
rogue doettttt~
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ff een leuke town raid (en subtiel kickje)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd
het is nu alweer leuk met het PvP en World of Empire ^^executor schreef op 31 januari 2004 @ 23:46:
he kut als ik die pics zie krijg weer helemaal da gevoel. Maar als ik het ga spelen wordt het weer snel saai
. Als die 2nd jobs nou eens komen (die er eigenlijk al lang zijn
), dan wordt het misschien weer interessant
.
de nieuwe classes zijn toch niet echt "super"
Dit topic is gesloten.