[Runaway] Crash in Chapter 5!

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07-2025
In het draadje van TormentoR las ik dat veel mensen op chapter 1 al blijven hangen, maar ik ben dus al bij chapter 5, en daar is iets veel lastigers aan de hand:

Bij het zoeken van de tempel buiten het Hopi dorp (De Unexplored Area) loopt de game steeds vast zodra Brian over de Canyon gaat lopen. Ik heb dit al op meerdere pc's geprobeerd, en overal gebeurt hetzelfde, dus aan een bepaalde configuratie lijkt het me niet te liggen.

Ook las ik op wat duitse en franse fora dat er meerdere mensen dit probleem hebben, maar niemand een echte oplossing heeft ofzo.

Heeft iemand van jullie hier ook last van, en daarbij ook al een oplossing gevonden? Of is er iemand die er GEEN last van had, en me een savegame kan geven van het moment dat Brian de canyon net voorbij is?

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28
ik dacht dat het aan de deviance versie lag, heb zelf de nederlandse ISO van dutchpruters en die doet het perfect. dus van chaperter 1t/m 6

[ Voor 13% gewijzigd door jaaoie17 op 23-07-2003 20:50 ]

Verwijderd

Dan maar hier verder.
Iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem?
En geen gelul over cracks enzo anders komt The Will weer tof doen :/

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Wij helpen niet met illegale versies van een spel aan de praat te krijgen, tenminste, het laatst wat ik heb gehoord is "deviance" illegaal rotzooi...

Je weet waar je het kan vinden, dan zul je vast ook wel weten hoe het aan de praat te krijgen is.

Dit topic is gesloten.