Toon posts:

Wie kent het merk Micronet, leveren oa netwerk apparatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe router gaan kopen en ben een product tegen gekomen wat voldoet aan mijn eisen.

Echter ik ken het hele merk niet, sterker nog ik kan geen enkele informatie vinden over dit merk behalve de website van de fabrikant zelf dan.

Het merk heet: Micronet en de url is: http://www.micronet.info

Ik zoek informatie over het merk zelf, bv wie leverd het?
(kan nergens iets vinden, zelfs google geeft geen results)

Is er een NL importeur/dealer voor eventuele garantie en service?
Waar bestel je het en waar kan ik de prijzen vinden?

Zoals ik al zei behalve de fabrikant heb ik tot nu toe nog geen enkele website (in NL en europa) gevonden die het merk aanbied, ik heb ook al de fabrikant gemaild echter geen reactie.

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen....

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01

Predator

Suffers from split brain

Heb je hen al gemailed en naar de NL importeur gevraagd :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja, geen reactie, ik wacht nu al bijna 10 dagen op een antwoord (al 3 mails gestuurd)

Wel heb ik inmiddels ontdekt dat conrad het merk verkoopt, echter na gebeld hebben levereden zei alleen de artikelen die op de website stonden en bestellen ging niet.
Ook wisten ze niet waar het merk vanaf kwam, het kwam uit Duitsland en de leverancier werd niet gegeven was het antwoord.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen reactie op mail zegt al heel veel natuurlijk.....

Verder heeft tweakers.net volgens mij 2 van die dingen in het rack gehad. Zijn overleden en vervangen door 3com's...

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels de importeur gevonden.
Na handige tips van FOK gebruikers heb ik eindelijk een paar shops gevonden die het merk konden leveren, echter ook de fabrikant heeft na 10 dagen gereageerd en me het adres van de NL importeur gemaild.

Zouden ook zei tweakers lezen? :P

Verwijderd

Zouden ook zei tweakers lezen?

Zouden zij ook tweakers lezen? Bedoel je vast!
Pagina: 1