Toon posts:

Converteren van avi (MPEG-4 codec1) van mpg

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De vraag:

Ik wil graag een wmv file omzetten naar mpg. Nu heb ik met een of andere progje van www.stoik.com de wmv omgezet naar avi (mpeg-1 codec1). Nu wil ik die file (.avi) omzetten naar mpg met Ulead Mediastudio. Dit werkt perfect, probleem alleen: de mpg heeft GEEN GELUID. Hoe los ik dit op.

dank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57
Kan je niet gewoon beter van WMV in één keer naar MPEG converteren in plaats van tussendoor eerst naar AVI te converteren :?

[google=WMV to MPEG] levert genoeg resultaten op om dit in ieder geval eens uit te proberen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt allemaal niet

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het lijkt er op dat je gewoon een moddervet codec pak zoals Tsunami of Nimo moet installeren en vervolgens met Tmpgenc de avi in mpg kan omzetten, ditmaal met geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dit werkt?

WinMPG Video Convert is a complete solution for video file converting. It supports conversion AVI to Mpeg1, AVI to Mpeg2, AVI to DVD, AVI to VCD, AVI to SVCD, all media format to DivX, and all to AVI. WinMPG Video Convert is a media file converter. It supports almost all video file formats, including AVI, Mpg, Mpeg, Mpeg1, Mpeg2, Mpeg4, VCD, SVCD, DVD, DivX, ASF, WMV, and QuickTime MOV/MP4.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Probeer het uit zou ik zeggen, dan weet je ook gelijk of het werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Beetje een tijdgebrek, aangezien dit al het zoveelste progje is.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb alleen van iemand gehoord, dat ie start... En dan op het eind zegt, dat het mislukt is...
Maar das van een QuickTime (.MOV) filmpje, naar wat anders... Weet alleen niet, of het met andere formaten ook zo is. Maar als je die AVI nog hebt, maak je er toch gewoon DivX of XviD van?

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb absoluut een mpg nodig. Maar die conversieslag van avi naar mg doet het niet.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 23:09

EXX

EXtended eXchange

Voor het omzetten van avi (DivX) naar mpg (VCD) doe ik het geluid eerst saven in een aparte WAV file mbv VirtualDub. Vervolgens bij het encoden van avi naar mpg de wav file als sound source aangeven.

Deze pagina al gezien: http://www.dvdrhelp.com/convert ?
Daar staat ook op hoe je wmv kan omzetten naar mpg

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ff google-en naar blaze media pro.. bevalt mij erg goed

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Pagina: 1