Als ik mijn koe benchmark (op mijn TBird 800 @ 880) dan trek ik ongeveer 3 Mkeys, laat ik mijn client dan op mijns scherm staan en ik ga uit mijn neus staan eten, dan haal ik maar 1.8 Mkeys het ziet er dus naar uit dat er processor tijd gebruikt wordt door een ander programma, maar er draait niets op dat moment... heeft windhoos ME misschien een optie om te zien welk programma hoeveel CPU tijd gebruikt??
hehehe
dan doet ie er wel 3 mkeys ja
maaruh, mijn benchmark hier (athlon 800) zegt 2.8 mkeys en dat doet ie ook hoor ...
(bij mij dan toch
)
dan doet ie er wel 3 mkeys ja

maaruh, mijn benchmark hier (athlon 800) zegt 2.8 mkeys en dat doet ie ook hoor ...
(bij mij dan toch
)
Verwijderd
Heb je toevalig een anti-4us programma op de achtergrond draaien?
Staan er van die rare icoontjes rechts onder naast de klok?
Heb je CTRL-ALT-DEL eens tegelijk ingedrukt gehad en gekeken wat er nog meer aan staat?
Controleer eerst deze dingen voor dat je gaat klagen over snelheden die niet gehaald worden.
Als die koe in bench mode zecht dat die 3M graast dan kan die dat ook halen maar niet als er andere applicaties aan staan die ook processor tijd voor die koe weg vreten.
Suc6 met het uitzoekken naar de preformance probleem.
Staan er van die rare icoontjes rechts onder naast de klok?
Heb je CTRL-ALT-DEL eens tegelijk ingedrukt gehad en gekeken wat er nog meer aan staat?
Controleer eerst deze dingen voor dat je gaat klagen over snelheden die niet gehaald worden.
Als die koe in bench mode zecht dat die 3M graast dan kan die dat ook halen maar niet als er andere applicaties aan staan die ook processor tijd voor die koe weg vreten.
Suc6 met het uitzoekken naar de preformance probleem.
Verwijderd
Oke, ik hen dus ook een tbird 800@880, maar die doet wel gewoon lekker 3 mkeys/sec.. Als ik de TV aanheb (op de PC dus) doet ie er 2.9, ik heb een virusscanner (AVP Platinum), die niet onderbreekt... En verder draait er echt niets anders dan explorer (standaard window-manager van windhoos)! Dan zou ie het moeten doen!
Ik had ook gehoord van iemand met een dual P3-800 die onder windhoos ook maar 1.4 mkeys haalde, en onder beos 4,zoveel.. Ik weet het niet, maar het lijkt er idd op op achtergrondprogramma's!
Ik had ook gehoord van iemand met een dual P3-800 die onder windhoos ook maar 1.4 mkeys haalde, en onder beos 4,zoveel.. Ik weet het niet, maar het lijkt er idd op op achtergrondprogramma's!
Nu een TBird 800 @ 1008@1,8V@39 graden en ongeveer 3.5 MKeys
Verwijderd
Als je zo'n desktop theme van ME draait , wil dat wel eens de helft van je koe opslokken . Mocht je dat dus hebben , gewoon de standaard desktop terugzetten .
Pagina: 1