[Thema Forum] Vakantie

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Het is al vaker langs geweest, maar aangezien de bouwvak dadelijk voor het hele land begint gaan er volgens mij nogal veel tweakers op vakantie.

Misschien een goed tijdstip om er een Thema Forum van te maken.

Wat vinden jullie ervan?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Volgens mij zijn er op dit moment niet zo dermate veel topics over vakantie; een paar in SG en een paar in HK. Verder is er op dit moment al een groot aantal lieden op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Is goed, want ik weet nog steeds niet waar ik naar toe moet, ik heb nog 2 weken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is de bouwvak niet al lang begonnen? Anyway: wat zou je willen bespreken dan? Ik merk aan SG en HK niet echt dat er behoefte is aan een apart forum voor vakantieverhalen. De meesten zijn nu weg of moeten nog gaan, die enkeling die terug komt kan z'n vakantieverhalen prima in de normale GC fora kwijt :)

Misschien straks eind augustus/begin september een vakantie-ervaringen topic ofzo :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Grrrrrene schreef op 23 juli 2003 @ 14:41:
Is de bouwvak niet al lang begonnen? Anyway: wat zou je willen bespreken dan?
Vakantie foto's van mensen die al op vakantie zijn geweest, mensen die @ campzone rond hangen (* We Are Borg ;) )etc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aangezien ik net een nieuwe baan heb en geen vakantie heb :( is het wel leuk om wat foto's ed te zien van mensen die wel op vakantie zijn geweest. Kom ik toch een beetje in de vakantiestemming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 22:26

Dommel

Professioneel Software Sloper

Grrrrrene schreef op 23 juli 2003 @ 14:41:
Is de bouwvak niet al lang begonnen?
Misschien in noord- en/of midden-Nederland maar hier in het zuiden begint de bouwak pas vrijdagmiddag, ik weet het omdat ik voor de verandering nu een keer op vrijdag en zaterdag werk (taxi) ipv alleen op zaterdag. Ze kwamen namelijk vanwege de bouwvak mensen tekort voor vrijdag vanwege de te verwachten drukte :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is nu wel erg vaak voorbij gekomen. Zodra een forum als SG of NST overspoeld dreigt te raken met topics over een en hetzlelfde onderwerp door een tijdelijke gebeurtenis, zal er een themaforum geopend worden :). Niet omdat het eventueel weleens leuk zou kunnen zijn (IMO is dat overigens).

themaforumverzoekjes in LA helpen in elk geval niet om een themaforum te krijgen :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.