Ik kan niet inloggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
Het lukt me niet om via het menuutje inloggen op de frontpage ook nog in te loggen. Heb al een nieuw paswoord aangevraagd en gekregen; daarmee kon ik wel in m'n profiel komen. M'n profiel vervolgens geupdate en tevens nog eens geprobeerd in te loggen op mijn profiel met het nieuwe wachtwoord: lukte perfect. Ik kan dus wel in m'n instellingen pagina komen; maar inloggen: ho maar. Elke keer onjuiste combo wachtwoord/gebruikersnaam?
Aan IE ligt het (denk ik) niet aangezien ik ook heel m'n cache cookies en andere rommel heb leeggemaakt voordat ik het nog eens probeerde. Wat gaat er mis hier?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb je een nieuw wachtwoord toegestuurd. Ik neem aan dat je let op het invoeren van username en password, want deze zijn hoofdlettergevoelig :).

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En kijk even of je datum goed staat, anders zou het kunnen zijn dat je cookie gelijk verloopt als hij wordt aangemaakt :).

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
Compubiter dat je daar aan denkt :S Stond inderdaad nog op 2001 en het stomme is dat ik dat gedaan had om mijn eigen cookies te testen... oeps :$ sorry!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

* Compubiter zit achter de Gathering-mail.
Vraag komt bijna dagelijks langs. En het staat ook hier in de FAQ hoor ;).
Ik kan niet inloggen terwijl ik toch geregistreerd ben?

Als je niet kan inloggen, dan ligt het voor 99% niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat en niet verkeerd. Als dit wel zo is, dan komt de cookie die jij hebt niet overeen met die van de server en dan kan je niet inloggen.
Maar opgelost verder :).

Dit topic is gesloten.