[Feat] Reactie op TR

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Had het al een keertje gevraagd in een ander bug topic, maar denk dat er over heen gelezen werd. Nu wordt het ook weer ter sprake gebracht in [rml][ FeatureRQ]Modrechten voor groot topic[/rml] en een hoop mensen blijven het een nadeel vinden van TR.

Ik weet niet of dit technisch kan, maar kan je niet ongeveer de volgende situatie maken:

Ik maak topic report. Moderator ziet dit en schrijft verhaal terug. Achter het bekende handje komt dan reply te staan alleen voor degene die een topic report heeft gemaakt:

Ongeveer dan zo:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif (Reply op Topic Report)

Is dat technisch niet te doen. Dan blijft de TR anoniem en krijgt de persoon die de TR doet een antwoord wanneer een moderator dat nodig vind :). Eventueel kan het bericht terug automatisch worden verwijderd nadat het gelezen is of de user kan het zelf doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als de mod vindt dat er een antwoord moet komen op een topicreport kan hij toch een pushmessage zenden?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Duracell schreef op 23 July 2003 @ 14:01:
Als de mod vindt dat er een antwoord moet komen op een topicreport kan hij toch een pushmessage zenden?
Om m-m's worden maar te gebruiken:

- PM is daar niet voor bedoelt.
- Hoeveel lite mods lopen hier @ GoT rond ? Enig idee hoeveel daarvan een PM kunnen sturen ;) ? Het zijn er 0 :Y) Never mind, dat is rechten probleem.

Toch lijkt het me wel handig :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 23-07-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Duracell schreef op 23 July 2003 @ 14:01:
Lite-mods kunnen dat bijvoorbeeld al niet, en een Pushmessage is denk ik toch ietsje meer werk dan op een knop 'Reply op TR' drukken (als die er zou zijn dus :))

Misschien is een 'Reply on all Topic Reports' ook wel een handig idee als de TR's zelf niet individueel antwoord nodig hebben, maar de moderator er bijvoorbeeld wel wat over wil zeggen. Klein voorbeeldje om te illustreren wat ik bedoel:

Users reporten een topic omdat er veel offtopic is gegaan of omdat er bijvoorbeeld iemand warez verspreid. 9 van de 10 mensen hebben in hun TR gezegd dat dit topic maar beter op slot kan, maar de moderator vind dat niet nodig en verwijdert alleen het bericht waarin de warez/offtopic gedoe stond. Vervolgens kan de mod de TR's allemaal tegelijk beantwoorden met bijvoorbeeld 'het is niet nodig om het topic te sluiten, het bericht is verwijderd en de rest van het topic gaat redelijk goed'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik vind juist het voordeel van topicreport dat je juist niet per se hoeft te antwoorden... het is juist laagdrempeliger dan een SM openen, en aangezien er op een fout iets meerdere malen door iemand iets wordt gereport, zal de mod veel vaker feedback moeten geven.

Lijkt mij nou niet echt superwenselijk, eigenlijk. Ik vind het zo veel fijner werken, meestal ziet de reporter zelf wel of er iets mee gedaan is. Wil je echt per se feedback, kun je beter een SM topic openen (alhoewel ik liever SM-topics prefereer voor ECHT dringende dingen zoals flames, warez, etc).

Mocht je nou iets gereport hebben over een voorval, en is daar niks mee gedaan, en ben je niet echt zeker of er een beleid over is (stel dat je iets report over iets dat je dénkt dat het niet mag van de policy, maar wordt het niet aangepakt, kun je altijd nog even in LA of evt SM vragen hoe wij daar dan mee omgaan, dan blijkt vanzelf wel of we eroverheen gelezen hebben, vergeten of geen tijd voor hebben gehad OF dat we het bewust niet aangepakt hebben vanwege [reden].

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
LuNaTiC: Moet ook niet hetzelfde systeem worden zoals SM met antwoorden van "Bedankt" enzo. Meer dat als je eens een TR aanmaakt en je merkt dat er niks mee gebeurd, dan heeft dat een rede. Alleen dan een simpel reply terug is wel zo makkelijk :)

offtopic:
U heeft trouwens mail

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 23-07-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Een compleet reactiesysteem bouwen rond de TR voor de sporadische voorvallen dat een reactie nuttig/nodig blijkt lijkt me niet handig.
Nu de PM's standaard "hideable" zijn lijkt de overlast van een PM me minder erg en daar wel voor bruikbaar.

litemods bestaan niet meer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 24-11-2003 12:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.