Had het al een keertje gevraagd in een ander bug topic, maar denk dat er over heen gelezen werd. Nu wordt het ook weer ter sprake gebracht in [rml][ FeatureRQ]Modrechten voor groot topic[/rml] en een hoop mensen blijven het een nadeel vinden van TR.
Ik weet niet of dit technisch kan, maar kan je niet ongeveer de volgende situatie maken:
Ik maak topic report. Moderator ziet dit en schrijft verhaal terug. Achter het bekende handje komt dan reply te staan alleen voor degene die een topic report heeft gemaakt:
Ongeveer dan zo:
(Reply op Topic Report)
Is dat technisch niet te doen. Dan blijft de TR anoniem en krijgt de persoon die de TR doet een antwoord wanneer een moderator dat nodig vind
. Eventueel kan het bericht terug automatisch worden verwijderd nadat het gelezen is of de user kan het zelf doen ofzo.
Ik weet niet of dit technisch kan, maar kan je niet ongeveer de volgende situatie maken:
Ik maak topic report. Moderator ziet dit en schrijft verhaal terug. Achter het bekende handje komt dan reply te staan alleen voor degene die een topic report heeft gemaakt:
Ongeveer dan zo:

Is dat technisch niet te doen. Dan blijft de TR anoniem en krijgt de persoon die de TR doet een antwoord wanneer een moderator dat nodig vind