RTCW:ET key probleem?

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:53
de laatste tijd doet het probleem zich steeds vaker voor, ik krijg iedere keer de melding: Valid CDkey is not reaching GuidAuth server. wat kan ik tegen deze foutmelding doen behalve opnieuw verbinding maken met de server?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

ET heeft toch geen cd key?
Alleen RTCW...
Ik heb RTCW niet eens,, Maar speel wel ET.. no cd-key, no problem.

• MewBie
DeX schreef op 23 juli 2003 @ 13:48:
ET heeft toch geen cd key?
Alleen RTCW...
Ik heb RTCW niet eens,, Maar speel wel ET.. no cd-key, no problem.
ja precies zo iets had ik ook, van huh :? het spel heeft niet eens een cdkey

*beeeeep*

• DeX

DeX

Bugje denk ik..

• MewBie
bleh
* MewBie haat beesjes
komt er binnenkort een update uit? ik hoop t wel

*beeeeep*

• DeX

DeX

MewBie schreef op 23 July 2003 @ 13:55:
[...]

bleh
* MewBie haat beesjes
komt er binnenkort een update uit? ik hoop t wel
Als het goed is kwam die eraan ja.
Maar als het goed is heeft het met punkbuster te maken:

In general, the CD key can be changed on the floowing way:

Disable and enable Punkbuster, either in the menu or take down the console and type: cl_punkbuster 0, restart ET, take down console again and type: cl_punkbuster 1. Punkbuster should have generated a new key for you now!

Bron: http://www.enemy-territor...rums&file=viewtopic&t=119

Verwijderd

ik heb ook (ongeveer) hetzelfde voor, bij mij zegt hij:" cdkey is already in use by other ip"

• DeX

DeX

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Probleem is al eens op een andere manier hier langs gekomen:
[rml][ RTCW:ET]empty cdkey not allowed :/[/rml]

Oplossing was toen dus het spel op een andere partitie installeren. Andere partitie hoeft natuurlijk niet gelijk, maar even in een andere map installeren dan waar ie normaal gesproken inkomt kan geen kwaad. Als dit werkt moet je gewoon even uninstallen, als het goed is blijven je instellingen dan over, die kopieer je dan naar de nieuwe installatie :)

The devil is in the details.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En kleine kick.

Op dit moment word ik gek van de melding "Valid CDkey is not reaching GuidAuth server".

Ik heb dit al erg lang en iedere keer denk ik dat ik het heb opgelost en dan begint het weer opnieuw met die melding. Ik speel het niet meer zo vaak omdat het mij gewoon ene uur kost om het op te lossen en een paar dagen later is het weer terug.

Wat heb ik gedaan?

- Gewoon over de oude install geïnstalleerd.
- Oude install verwijderd en nieuwe install in een andere map.
- Oude install verwijderd en nieuwe install op een andere partitie.
- Punkbuster met "cl_punkbuster 1/0" geprobeerd te veranderen maar dat gaat niet.

Punkbuster aan en uit zetten met "cl_punkbuster 0/1" levert de melding op dat deze read-only is dus dat gaat niet. Punkbuster disablen vanuit het spel zelf gaat wel en als ik het opnieuw start dan kan ik deze weer aanzetten. So far so good zou je denken, ware het niet dat ik daarna getergd word door de melding "Valid CDkey is not reaching GuidAuth server".

Ik weet het niet meer en alle oplossingen die er worden geboden werken tijdelijk of helemaal niet.

PB heb ik trouwens al geupdate, en, niets. :{
Wat kan ik hier nu mee? Het enige wat ik wil is af en toe spelen zonder dit geleuter want het kost gewoon teveel tijd om het aan de praat te krijgen en dat schiet gewoon niet op. Ik dacht zelfs nog dat het aan RTCW:ET zelf kon liggen dus heb ik deze al meerdere malen opnieuw gedownload, bij fileplanet in de wachtrij staan is al geen pretje maar er vervolgens achter te komen dat het voor niets was is helemaal frustrerend.

Wie weet iets, ik zie het niet meer en ik wil spelen. Voor mijn gevoel heb ik alles gedaan, mijn hoofd is leeg en ik weet niets beters meer dan deze post in dit topic te zetten. Dit topic is de enige die wat te maken heeft met mijn probleem.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nog één poging. Daarna leg ik mezelf erbij neer.

Ik heb nadat ik mijn laatste replie in dit topic heb gezet het spel weer aan de praat gekregen en dat ging goed. Nu wil ik weer spelen en ik heb weer het gedonder met de meldig:"Valid CDkey is not reaching GuidAuth server". :(

Echt waar, ik kan niet vaker dan 2~3x spelen en dan heb ik het weer. Ik weet het nu echt niet meer. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1