[WhereIsIt] Inhoud mappen in categorieën of met flags

Pagina: 1
Acties:

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 04:19
Op vele CD's die ik brand heb ik een standaard indeling: mappen als 'CD-Recording', 'MP3 Files' en 'Utilities'. Nu heb ik al deze CD's gecatalogiseerd in WhereIsIt, maar mijn streven is om de inhoud van die universele mappen onder 1 categorie te krijgen ofwel de flag 'CD-Recording' etc. toe te kennen. Hierdoor kan ik alle programma's in die mappen in 1 lijst zien. Is er een functie vinden om dit te automatiseren?

Ik kan wel zoeken naar de mappen 'CD-Recording', maar om vervolgens de inhoud van die mappen allemaal de flag/categorie toe te kennen, zónder dat de map CD-Recording zélf die flag/categorie krijgt, is me nog niet gelukt...

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 04:19
*Bescheiden kickje*

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik raak een beetje in de war door je tweede stukje. Het lijkt me dat je de advanced search kunt gebruiken en daar "Insert Criteria" doet en dan zowel "Search by item path" doet als "Search by Item name". Dit zou je dan kunnen opslaan en dan voor alle vier de categoriën een query aanmaakt die je snel kunt laden. Dan hoef je alleen de Item name aan te passen als je wilt gaan zoeken.

Beetje omslachtig wel, maar ik ben nog niet bekend met het zetten van flags (mijn zooi staat allemaal bij elkaar in die lijst).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende