24x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
SPOILER ALERT!!
Uhmz dunno je moet iig
hout, moeraswater, vis enne een bloem hebben. Geen welke hiervan idee wat met mucky correspondeert.
Uhmz dunno je moet iig
hout, moeraswater, vis enne een bloem hebben. Geen welke hiervan idee wat met mucky correspondeert.
is al gelukt, ik vond geen manier om moeraswater toe te voegen
thx
thx
24x sf175s + gw5000-dt op oost
al die ingredienten heb ik al maar wat moet ik met die parfum?
Op die blinde kerel van die proteses spuiten.
Daar was ik net achter gekomen.
maar nu moet ik die klok van die lui zien te krijgen? hoe?
maar nu moet ik die klok van die lui zien te krijgen? hoe?
Verwijderd
hier een hint maar ook wel een beetje spoiler..
Hint: praat met ze.
SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoiler: praat met ze en zeg dingen waardoor ze opkijken en eerst bij die dikke tot dattie een schaak stuk laat vallen en doe het dan ook bij die andere en dan gaan ze ruzie maken en dan pakkie die klok.. klaar is kees :):)
suc6!
Hint: praat met ze.
SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoiler: praat met ze en zeg dingen waardoor ze opkijken en eerst bij die dikke tot dattie een schaak stuk laat vallen en doe het dan ook bij die andere en dan gaan ze ruzie maken en dan pakkie die klok.. klaar is kees :):)
suc6!
shit had het alleen nog maar bij die dunne geprobeerd 
tnx
tnx
Verwijderd
ey bij dat duiken tegen marco de pollo dan is die 1e ronde gelijk en die 2e ronde wint ie door die bay lotion en die kan ik neit pakken en ik kan niks gelijks soortigs vinden wat meot ik doen?
-- SPOILER ALERT --Op woensdag 29 november 2000 13:15 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
ey bij dat duiken tegen marco de pollo dan is die 1e ronde gelijk en die 2e ronde wint ie door die bay lotion en die kan ik neit pakken en ik kan niks gelijks soortigs vinden wat meot ik doen?
Ik dacht dat je bij starbuccaneers een of ander ranzig koekje kan halen. Daar kauw je op. Vervolgens gebruik je dat op de baby lotion.
Of zie <a href="http://www.canofworms.com/game/mi4/index.htm">hier</A> voor een antwoord op al je vragen.
Pagina: 1