Goede ervaringen mee, hoge kwaliteit a-merk spul, en dus werkte het na 3 jaar nogsteeds super snel. Nadeel is wel dat ze wat duurder zijn.
Gerantie: ja en nee...
- dvd speler, 1 jaar garantie, hij werd bijna 3 jaar, en opeens deed hij het niet meer, opbellen -> 'ja meneer, geen garantie meer... wat is uw service nummer?' 3 dagen later had ik een gloed nieuwe...
- Computer van een vriend, was iets met blikseminslag... dell wou er wel naar kijken, maar dan moest je wel 1100 euro vooruit betalen, en een groot gedeelte krijg je niet terug. ze komen hem ophalen, en brengen hem terug wat een vermogen kost. blikseminslag valt niet onder de garantie
- mijn 1337 tnt 2 m64 (let op, dit is 3 jaar geleden) deed het niet meer naar een bios-flash. Opbellen, en alhoewel het mijn eigen schuld was hebben ze toch veel tijd geinfesteerd. Origineel biosflashje op een diskette gezet en opgestuurd enzo. Helaas mocht dat niet helpen, ik moest dus een nieuwe 'kopen' bij hun, dat zou 800 gulden kosten, maar dat is dan wel incl. ophalen en brengen. Ik heb het niet gedaan, en voor fl150 zelf een kaartje gekocht (kyro 2 ofzo

).
Afin, als je er niet veel aan kloot heb je een zeer snel, stabiel, goed uitgezocht systeem die tevens vrij stil is.
Ikzelf mag iedere 3 jaar weer een nieuwe dell uitkiezen, voor 2296€, in december mag ik weer

Deze keer word het denk een laptop, want ik heb net voor mijzelf onderstand systeem in elkaar gezet.
*ik geef toe dat mijn tekst moeilijk te lezen is, ik heb eigenlijk geen zin om een lang verhaal te tikken, maar ik MOET wel eventjes het een en ander over dell melden