Toon posts:

DVD op TV afspelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een DVD op mijn Computer monitor afspeel heb ik totaal geen problemen.
Als ik nouw dezelfde DVD via een kabel vnuit mijn videokaart op mijn TV wil afspelen komt er geen beeld. De Windows Mediaspeler zegt dan wel dat er een Macrovision probleem is.
Mijn systeem:
MSI K7T Pro
Pioneer 114 DVD
TNT2 M64 met TV out (Chrontel 7006)
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alvast bedankt,
VEJ

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Je kabel moet rechtstreeks op een (SCART-RGB) ingang van je TV zitten. Via de video krijg je problemen met het Macrovision kopieersysteem.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
W8 ff...hoe kan via de TV-Out van je VIDEOKAART (itt een hollywood+ kaartje) er nou een Macrovision beveiliging op zitten? Ik heb nergens last van op mijn superieure PowerColor GF2MX met TV-Out :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 08:28 schreef Baltar het volgende:
Je kabel moet rechtstreeks op een (SCART-RGB) ingang van je TV zitten.
Heb ik ook. Maar als ik die film wil bekijken via de tv zegt de softwarematige decoder dat er een macrovision beveiliging opzit.|:(

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

JT

VETAK y0

ff kraakprogrammaatje over gooien tegen regiocodes, dat helpt misschien wel. toen bij mijn standalone dvd speler m'n regiobeveiliging was verwijderd, was er ook de prettige bijkomst dat m'n macrovision eraf was :) En als je denkt dat dat geen zin heeft : gewoon proberen !!! Als het niet lukt is er nix kapoet ofzo

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 20:08 schreef JT het volgende:
ff kraakprogrammaatje over gooien tegen regiocodes, dat helpt misschien wel.
Is al regio vrij
Pagina: 1