[Laptop] Asus L3400D

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 12:03
ASUS L3400D Laptop
goeeeiemorguh

zit er zeer over na te denken om een laptop te kopen, en wel deze :
ASUS L3400D MyCom
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.co.nz/isroot/dse/images/products/XC3266~LGE.JPG
puur omdat hij lekker goedkoop is , mijn vraag en hij is al is een xtje langs geweest maar dit is een andere variant,

wat kan ik verw8en van zo'n grafische kaart ? (SiS 740 chipset)
met welke videoplank kan je hem "vergelijken"

zal wel iets van een GF2 MX zijn ofzo (vergelijkbaar) ik ga em iig boosten tot 64 mb shared ddr, om er iig nog iets van te maken.
Wil geen super spellen er op doen , maar af en toe wat leuks lijkt me niet gek, kheb al aardig wat gegoogled maar niets concreets gevonden

[ Voor 44% gewijzigd door nudie op 23-07-2003 11:21 ]

Verwijderd

Nou je kunt hem denk ik beter vergelijken met een TNT2, veel stelt het iig niet veel voor de videokaarten met shared memory. Toch kun je wel veel spellen op dit dingetje spelen..

• nudie
dat dacht ik ook zo wel ja :)

maargoed TNT2 dat is wat er het dichtste bij in de buurt komt ?

enigszinds jammer, zijn er uberhaupt mensen met ervaring met dit soort kaarten ?

[ Voor 22% gewijzigd door nudie op 23-07-2003 13:29 ]

• nudie
nou ik heb em gekocht en ik ben er ZEER tevreden mee , 60 fps op sof2 , 120 op quake3 , alleen generals (natuurlijk :D) werkt niet goed... maar dat boeit me geen ene reet

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

die fps heb je te danken aan de cpu en niet de vga kaart ;) die games zijn altijd blij met snelle cpu's. Moet je proberen een GPU afhankelijke game te spelen (zoals generals idd) dan is het echt huilen.
Die vidkaart uit mijn laptop is al traag (ati M6) maar die sis is helemaal slow :D

• nudie
hey ! nou beetje minder kan ook wel :D

maar ach voor die prijs moet je ook niet klagen , en dat doe ik dan ook niet :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
ik heb de l3s series (dus de L3400S), dit is de wat duurdere variant, en bevalt me echt goed.
Aangezien mijn raid is gecrasht en de hardeschijven op het moment richting ierland (maxtor) gaan, werk ik nu op mijn notebookje, en ik moet zeggen dat ik hierop niets mis!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:47

The Wizard

Moderator Mobile
Je moet natuurlijk niet teveel verwachten van een integrated grafische kaart, vooral niet met geshared geheugen. De basis 3D ondersteund deze chip wel, maar dan houdt het ook wel op :).

Ach, zolang je maar tevreden bent, en de spullen kunt draaien die je wilt...

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

K'heb em ook, de L3500D, k'moet zeggen werkt erg fijn, ik gebruik hem vnl om te programmeren maar heb er daarnet mee mp starcraft zitten spelen.

Kan perfect als desktop vervanging dienen, batterij gaat lang genoeg mee en je heb alles wat je nodig hebt DVD/RW/Floppy/Tv-out, k'ben er enorm tevreden over, zeker voor de prijs.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• nudie
jaa cker , gewoonsuper machine, maar vooral voor die prijs

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ik heb hem ook besteld (de L3500D that is). Doorslaggevende factor bij mij was de goede Linuxsupport van Asus.. Ben benieuwd want ik hoop hem volgende week te hebben...

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, beetje onnodige schop :)

Geen vraag/probleem ofzo, alleen een aankondiging. Geen nut verder dus topic dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.