[C&C Red Alert] Netwerk spelen??

Pagina: 1
Acties:

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 18:23

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Topicstarter
Zoals het topic het al zegt wil ik graag Red Alert kunnen spelen via LAN.
Het gaat hiero om Red Alert: Aftermath (red alert 1) op 2 windows 2000 machines.
Ik heb al een howto gevolgt en het volgende gedaan:

Installatie op beide pc's gelijk:

Eerst red alert allied cd geinstalleerd,
Daarnaa de counter strike cd geinstalleerd,
Daarnaa de Aftermath cd geinstalleerd.

Toen deze (unofficial) patch eroverheen (zodat je lan games en internet games kunt spelen in win2k/xp)

Nu kan ik dus wel in het menu "network" maar de beide pc's "zien" elkaar niet, zo kan ik dus geen spel spelen.....

Iemand die het wel gelukt is? (btw kan je in de setup, een netwerk nummer en destination address ofzo ingeven) dat staat nu bij beide pc's leeg, misschien dat daar iets moet staan?????

graag hulp, het spel is zo goedddddd...

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25
(btw kan je in de setup, een netwerk nummer en destination address ofzo ingeven) dat staat nu bij beide pc's leeg, misschien dat daar iets moet staan?????
Probeer daar gewoon eens het netwerk IP van de andere computer in te vullen bij allebei de computers.

Verder moet je ook even kijken of je firewall/router wel zo staat ingesteld dat er geen verkeer wordt geblockt als je probeert met elkaar te verbinden. Dat is denk ik de boosdoener.

The devil is in the details.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Red Alert twee werkt met het IPX protocol en niet met TCP/IP! Zorg dat bij je netwerk je ipx instellingen goed staan !

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 18:23

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Topicstarter
ok dank je wel beste mensen, ik ben net nog zelf wat weze testen en het werkt!!!!!!

gewoon in het "Red Alert Windows 95 edition SEtup" tooltje in de onderste box bij "Destination Address" dit intikken : 00.00.00.00

en dan werkt het vlekkenloosssssss

omg wat ga ik weer veel RA spelen!!! ownage game man

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan