Toon posts:

contactpersonen kwijt in pst bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klein probleempje, wie kan mij helpen.

Ik heb mijn contactpersonen verwijderd.
Dit was NIET de bedoeling

kan iemand mij helpen? Kan je ze nog ergens van terug halen?

Mijn archief bestand is van december 2000

Wat moet ik doen???

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heb je een backup?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
neej

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dan zal je toch een data recovery progje moeten downloaden :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
welke?

Verwijderd

zoek effe op je pc naar een .pab file, hier zitten de contacts in. Met een beetje geluk heb je gewoon de link in outlook naar deze file verwijderd en niet de file zelf. Als je de file zelf verwijderd hebt, tsja dan zedde genegerd.

De file noemt meestal mailbox.pab.

Verwijderd

Topicstarter
ja, gevonden adres.pab, staat alleen niks meer in.
Iemand nog goede ideeen?

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
voor data recovery heb ik al meerdere programma's gebruikt maar degene die ik persoonlijk het makkelijkst/beste vind is toch de EasyRecovery Professional van Ontrack.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Als je het echt verwijderd hebt en het niet kan terugvinden met backup tools/prullenbak ed, zul je denkt ik toch gewoon mbv je verzonden/binnengekregen mail de personen weer handmatig in een nieuw adresboekje moeten zetten. Misschien mag ik dit niet zeggen: maar waarom maak je dan ook geen backup om de zoveel tijd? Gewoon exporteren naar .pst bestand, en dan heb je alle mail+contacts. Misschien een tip.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
2Dutch schreef op 23 July 2003 @ 14:33:
Als je het echt verwijderd hebt en het niet kan terugvinden met backup tools/prullenbak ed, zul je denkt ik toch gewoon mbv je verzonden/binnengekregen mail de personen weer handmatig in een nieuw adresboekje moeten zetten. Misschien mag ik dit niet zeggen: maar waarom maak je dan ook geen backup om de zoveel tijd? Gewoon exporteren naar .pst bestand, en dan heb je alle mail+contacts. Misschien een tip.
dat heeft ie nu igg geleerd :) . het gaat erom dat we hem nu nog kunnen helpen ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:42
kort vraagje : was dat een 'personal address book' of een 'outlook address book'?

Verwijderd

Topicstarter
outlook adress book

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:42
Die moeten in je PST file staan. Niet in een extern PAB bestand.
Pagina: 1