Toon posts:

[autoradio] JVC pakt geen CD's

Pagina: 1
Acties:
  • 1.508 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn autoradio pakt geen CD's meer.

Je moet ze in de front invoeren, maar dan blijft de CD er 15 seconden inzitten en dan gooit de speler hem er weer uit. Er komt dan alleen EJECT in het scherm te staan. Geen ERROR ofzo.

De CD wordt dus niet gedraait. De EJECT button zit niet vast want als ik na 5 seconden op EJECT druk komt de CD er meteen uit.

Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Ik heb de laser netjes schoongemaakt met alcohol en een wattenstaafje. Maar dit hielp niets. :(

Of is mijn cdspeler gewoon overleden?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is het bij alle cd's?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ook bij originele CD's ja. Eerst volgens mij alleen bij gekopieerde.

Het werd eigenlijk steeds erger en vandaar dat ik de laser schoon ging maken toen ie helemaal niets meer pakte. Ik denk dan doettie het wel weer.
Maar helaas.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik denk meer dat er iets mechanisch niet in orde is.

Verwijderd

Topicstarter
Toch als ik hem openschroef en dan aansluit zie ik dat de CD wel gaat draaien. Hij pakt hem wel goed op enzo.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Welke radio is het?

[ Voor 81% gewijzigd door DeeJee op 23-07-2003 10:44 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12 15:29
Lijkt me meer een audio-aangelegenheid :)

OH => AVH.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

ff mailtje naar JVC misshien?

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12 11:29
op een JVC zit 3 jaar garantie, JVC heeft nooit gebrande cd's geblokkeerd of iets dergelijks, ene lens cleaner kan de oplossing mogelijk bieden, anders is het garantie of pech

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 09:06
Heb je al geprobeerd om een algehele 'reboot' te doen? Bij mijn AIWA werkte dat, bij mij bleven de cd's juist zitten, en na de autoradio van de voeding te hebben gekoppeld en vervolgens er weer aan was het probleem opgelost.

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de autoradio al geheel van de stroom gehad ja. Zelfs een maand, maar dit helpt ook niet. Is er niet een mogelijkheid om de CD te stellen ofzo?

En weet iemand of het mogelijk is om de zelfde autoradio te kopen en dan alleen de CDSPELER unit over te zetten?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 23:54
En weet iemand of het mogelijk is om de zelfde autoradio te kopen en dan alleen de CDSPELER unit over te zetten?
En dan dezelfde dag weer terugbrengen bij de winkel met het verzoek om "geld terug" zeker .... >:)

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 09:36:
Ik heb de autoradio al geheel van de stroom gehad ja. Zelfs een maand, maar dit helpt ook niet. Is er niet een mogelijkheid om de CD te stellen ofzo?

Ben je dan niet goedkoper af met een nieuwe radio/cd?

Verwijderd

Topicstarter
Het model is niet meer in de winkel te krijgen, maar ik ken iemand die dezelfde radio heeft maar waarvan het frontje tussen zijn autodeur gekomen is. Dus die heeft niets meer aan zijn radio en mischien kan ik dan zijn CD unit in mijn radio plaatsen.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:11
Dan kun je toch net zo goed zijn radio met jouw frontje gebruiken. Hoef je ook geen loopwerk over te zetten. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar die radio heb ook al kuren, en ik denk dat de CDSPELER unit nog wel goed is.

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020
Als je toch gaat slopen zou ik eerst het lensje schoonmaken.

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 09:06
Heb je em al geprobeerd uitelkaar te halen en een beetje te prutsen, met en zonder voeding?

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

Verwijderd

Topicstarter
Jah al geprobeerd, maar ik ben niet zo een prutser ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 09:07:
Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Ik heb de laser netjes schoongemaakt met alcohol en een wattenstaafje. Maar dit hielp niets. :(

Of is mijn cdspeler gewoon overleden?
Nu doet je laser het in iedergeval niet meer goed !

Je mag hem alleen schoonmaken door het stof van de lens af te blazen, met zo watte staafje maak je alleen maar crashen op de lens van je laser :(.
Pagina: 1