Toon posts:

[WinXP] Als ik de "e" indruk, sluit de pc af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om een collega van me, als hij de letter e indrukt in excel bijvoorbeeld, sluit zijn pc af. Het zit dus niet in energiebeheer en het is ook geen sneltoets die is toegewezen aan een snelkoppeling naar shutdown.exe. Verder draait er ook niet iets als tweak XP of iets dergelijks. OS is dus XP, had inderdaad in de titel moeten staan ja

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 09:03 ]

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:58

Xtremelead

powered by E-MU

virus?
gaat die pc ook uit voordat windows is opgestart?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

defect toetsenbord misschien? gebeurd dit ook in Microsoft Word, Acces en Powerpoint en dergelijke? Anders zou je kunnen proberen Office opnieuw te installeren.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Adaware even runnen, spybot en misschien wel regcleaner, norton antivirus zal ook wel helpen. Misschien een virus of spyware

E-Developing

Verwijderd

Topicstarter
PC gaat niet uit voordat windows gestart is, office is ook al opnieuw geinstalleerd en het is ook geen virus, dat zijn de dingen die al uitgesloten zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 09:09 ]

Verwijderd

Heeft één of andere grappenmaker geen template met macro op die pc gezet?
Wel goeie bak trouwens, als dat zo is. ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

OS in titel gezet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:56
office is ook al opnieuw geinstalleerd
Hebben jullie geen images o.i.d. die je terug kunt zetten? Dan weet je meteen of het een software of hardware fout is.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk is het mogelijk om een image terug te zetten. Alleen vind ik het gewoon interessant om te weten wat het probleem zou kunnen veroorzaken.

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 18:30
Even kijken wat er gebeurt als je er een toetsenbord aanhangt met power button, als je die indrukt en je krijgt een e, dan weet je dat de fout softwarematig is.;)
Pagina: 1