Toon posts:

foutmelding 'no array defined' bij ASUS AV7333

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen, ik heb een PC in elkaar gezet alles werkt, maar ik krijg telkens een melding no array defined. het gaat om een ASUS A7V333 moederbord en als ik de oplossing uit de handleiding kies dan start ie opnieuw op zonder dat ik iets kan herstellen. :'(

Alvast bedankt voor jullie hulp. _/-\o_

Gr,
Djakkie

Verwijderd

Draai je RAID??
Zo niet, moet je ff iets omzetten mbt tot RAID in je BIOS setup,
weet ff niet hoe het heet precies. Iets met Promiser of nogiets (is op een av277e)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien is het handig als je er bij verteld wat je allemaal in je pc hebt zitten en hoe je HD's zijn aangesloten

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

even de hoofdletters weggehaald en een iets duidelijkere titel bedacht :)

graag volgend keer niet volledig in hoofdletters, dat is nogal schreeuwerig en vrij storend. Een dekkende topictitel is makkelijker om te zien waar het over gaat en ook makkelijker terug te vinden later in de search als iemand een soortgelijk probeleem heeft :)

Heb je verder zelf al wat gezocht naar dit probleem? Of al iets geprobeerd? Zo ja is het wel handig om het er bij te zetten, des te makkelijker kan men je hier helpen. Zo nee, is het de volgende keer de bedoeling dat je wat onderzoek doet en iets probeert, en mocht het dan niet lukken kun je een topic openen en er dan ook bijzetten wat je al gedaan hebt en wat/waarom dat niet gelukt is :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Hier kunnen we niets mee zonder info... In wat voor opstelling hangen je HD's? Als je maar 1 HD hebt aan de gewone IDE controller dan moet je in je raid bios instellen dat er niks aanhangt en in je bios bij boot sequence (hoe dit heet verschilt per bios) instellen dat er als eerste van je gewone HD geboot moet worden. Kan je met een beetje zelf uitzoeken en uitproberen ook wel vinden hoor ;)

Maar zonder info en wát je precies al geprobeerd hebt kunnen we er niks over zeggen. "de oplossing uit de manual"... Wat denk je nou, dat we hier allemaal de manual van de A7V333 in de bureaula hebben liggen of allemaal die manual gaan downloaden om te kijken wat die oplossing inhoud? 8)7

Zoek dus als je een nieuw topic wil openen wat meer zelf uit en geef meer details over je configuratie, wat voor en hoeveel HD's je hebt, waar die aanhangen en hoe je zou willen dat het gaat werken en wat je precies zelf al geprobeerd hebt :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.