Toon posts:

monitor uitlijnen kan niet verder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo,

ik zit hier ff op m'n 3e pctje zo'n oud kut ding met een voodoo banshee, (mijn pc is tijdelijk kaduuk)
64 mb geheugen pentium 200 mmx met win98se

nu heb ik dus een probleem ik heb dus 2 zwarte verticale balken links en rechts

(dus links 1 en rechts 1) m'n monitor kan ik niet verder uitrekken :/
ik draai resolutie 800x600

m'n monitor is een Highscreen MS1595P
weet iemand hoe ik dit dus toch kan uitrekken? kheb de laatste 3dfx tools drivers

bvd

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 01:09

DinX

Motormuis

Zit(ten) er geen knopje(s) aan je scherm zelf waarmee je dit kan normaal :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
jawel maar die kunnen niet verder..

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28
Vaak wil het ietwat wijzigen van de refresh rate wel helpen. Dit kun je bij beeldschermopties > instellingen > geavanceerd o.i.d. veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
MikeN schreef op 23 juli 2003 @ 01:39:
Vaak wil het ietwat wijzigen van de refresh rate wel helpen. Dit kun je bij beeldschermopties > instellingen > geavanceerd o.i.d. veranderen.
werkt niet zelfs niet op 60 Hz

hij loopt nu op 85 Hz

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 19:45

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ahh...de Highscreen 1595...Is eigelijk een MAG monitor if I'm not mistaken. Leuk ding :)

Wat ik me heel goed kan herinneren is dat die monitor een behoorlijke tijd nodig heeft om op te warmen. Dat heeft zowel z'n effect in de helderheid van de kleuren als in de formaat en positie van het zichtbare beeld.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
hij staat al 10+ uur aan :)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik had daar vroeger een proggie voor, window doctor ofzow (iig iets met doctor) kon je softwarematig het scherm oprekken, weet niet precies meer hoe t heet :S maar er zijn softwareoplossingen voor!

Verwijderd

Topicstarter
ik ken niks vinden hoor :(

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:07
Mijn oude philips 14 inch monitor had dit ook, kast opengemaakt en evve wat draaien aan potmeters en bingo!

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 13:30
misschien kun je met het programma powerstrip dit wel instellen.
ik heb het programma lang niet meer gebruikt dus ik weet het niet zeker, ik weet wel dat dat programma veel mogelijkheden heeft met monitor instellingen aanpassen etc.

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 19:45

DUX

blijft ook nu voor Oranje

jeroendevries schreef op 23 July 2003 @ 02:04:
Mijn oude philips 14 inch monitor had dit ook, kast opengemaakt en evve wat draaien aan potmeters en bingo!
Zoiets brengt risico's mee, zowel voor monitor als de human being. Wacht hiermee tot alles geprobeerd is en zelfs dan even goed nadenken of je dat ding wel open wilt maken.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
smarthass schreef op 23 July 2003 @ 02:04:
misschien kun je met het programma powerstrip dit wel instellen.
ik heb het programma lang niet meer gebruikt dus ik weet het niet zeker, ik weet wel dat dat programma veel mogelijkheden heeft met monitor instellingen aanpassen etc.

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
zit geen functie in :(

Verwijderd

Firestorm schreef op 23 July 2003 @ 01:47:
ik had daar vroeger een proggie voor, window doctor ofzow (iig iets met doctor) kon je softwarematig het scherm oprekken, weet niet precies meer hoe t heet :S maar er zijn softwareoplossingen voor!
Volgens mij was dit display doctor..... kan hem niet meer vinden. Het is ook al een tijd geleden. Volgens mij had ik dit op mijn oude 486, in verband met VESA 2.0 drivers ofzo.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[google=scitech display doctor] :)

Verwijderd

Topicstarter
nou dat werkt dus ook niet want bij "Adjustment" zegt dat proggie dat m'n monitor geen MCC ofzowiets ondersteund :/
Pagina: 1