[V&A] Lijkt me niet geheel de bedoeling

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, mag niet. Heeft namelijk geen relatie met tweaken/(computer)hardware/software :).

Verwijderd

uhm zie het probleem niet nou hij erover begint. ik zoek nog wat magezijnen voor me AK. en voor me desert eagle ook nog wat kogels. Wie verkoopt ze

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moet ik het even quoten? :P.
http://www.tweakers.net/reviews/331/4

6. V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciële handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal worden afgesloten van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 23:52:
uhm zie het probleem niet nou hij erover begint. ik zoek nog wat magezijnen voor me AK. en voor me desert eagle ook nog wat kogels. Wie verkoopt ze
Wij zijn hier vredelievende tweakertjes die elkaar hooguit met CS de hersens inslaan - aan wapenverkoop doen we niet en persoonlijk moet ik er al helemaal niets van hebben. Voor dat soort spul kun je netjes met je vergunning naar de erkende dealer stappen :7. Ook met de verkoop van paintballaccessoires, hoewel minder dodelijk dan andere wapens, hebben we hier bar weinig te maken. Dergelijke advertenties worden dus verwijderd :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.