Toon posts:

M: schijf onder Exchange 2000 server

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, onder Exchange 2000 server draaiend onder windows 2000 server
komt er een M: schijf bij waar de mail van alle gebruikers op staan.

Nu is het zo dat ik een paar test gebruikers heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderd.

Alleen blijven er op de M: schijf mappen staan die naar deze gebruikers leiden.
Graag wil ik die mappen verwijderen, alleen kan ik dat niet rechtstreeks van die M:

Ik had al wel door dat het een virtuele schijf was, dus denk ik met mijn goede verstand dat die bestanden eigenlijk ergens op de C: moeten staan. Maar ik kan ze nergens terugvinden of herleiden naar één of ander wazig bestand (zoals Outlook Express, DBX-files)

Als ik onder cmd het commando subst uitvoer krijg ik het volgende:

M:\: => BackOfficeStorage

Maar als ik naar BackOfficeStorage zoek krijg ik op nul op request.

Het gaat mij er om dat ik de mappen die niet meer gebruikt worden verwijder, en dat ik rechten geef aan user A over de map van user B.

Er zit namelijk functie in "Post" onder configuratiescherm in een client PC, zodat je een tweede mailbox kunt openen van een tweede gebuiker.

Voor mijn ogen staan allemaal ??????? te dansen, dus help AUB.

VeeDubBug :r

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-04 21:09

Arno

PF5A

Lees jij eens snel de F1 van Exchange 2000.. Damn, alles wat jij vraagt staat gewoon in de manual

Traag :r

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

Veedudbug waarom loop je te kotsen is dat op je eigen kennis? Zoals traag al opmerkt en terecht kun je heel veel vinden onder de F1 knop in Exchange 2000. Ook hier kun je naar hartelust zoeken Microsoft Exchange server Homep

PS de M schijf kun je ook in zijn geheel verwijderen. Mits je aan bepaalde condities voldoet.
klik hier

[ Voor 24% gewijzigd door mutsje op 23-07-2003 08:27 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik had al wel door dat het een virtuele schijf was
En dat moet een server beheren :?
Sorry hoor, maar naast kwalitatief en technisch 'hoogstaande topics' verwachten hier toch wel een beetje basiskennis in PNS :|

Verder wil ik je eens op de PNS FAQ wijzen : sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt
Misschien dat je dan snapt waarom het al de 3e keer is dat een topic wat je in PNS post, het niet haalt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.