Hallo, onder Exchange 2000 server draaiend onder windows 2000 server
komt er een M: schijf bij waar de mail van alle gebruikers op staan.
Nu is het zo dat ik een paar test gebruikers heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderd.
Alleen blijven er op de M: schijf mappen staan die naar deze gebruikers leiden.
Graag wil ik die mappen verwijderen, alleen kan ik dat niet rechtstreeks van die M:
Ik had al wel door dat het een virtuele schijf was, dus denk ik met mijn goede verstand dat die bestanden eigenlijk ergens op de C: moeten staan. Maar ik kan ze nergens terugvinden of herleiden naar één of ander wazig bestand (zoals Outlook Express, DBX-files)
Als ik onder cmd het commando subst uitvoer krijg ik het volgende:
M:\: => BackOfficeStorage
Maar als ik naar BackOfficeStorage zoek krijg ik op nul op request.
Het gaat mij er om dat ik de mappen die niet meer gebruikt worden verwijder, en dat ik rechten geef aan user A over de map van user B.
Er zit namelijk functie in "Post" onder configuratiescherm in een client PC, zodat je een tweede mailbox kunt openen van een tweede gebuiker.
Voor mijn ogen staan allemaal ??????? te dansen, dus help AUB.
VeeDubBug
komt er een M: schijf bij waar de mail van alle gebruikers op staan.
Nu is het zo dat ik een paar test gebruikers heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderd.
Alleen blijven er op de M: schijf mappen staan die naar deze gebruikers leiden.
Graag wil ik die mappen verwijderen, alleen kan ik dat niet rechtstreeks van die M:
Ik had al wel door dat het een virtuele schijf was, dus denk ik met mijn goede verstand dat die bestanden eigenlijk ergens op de C: moeten staan. Maar ik kan ze nergens terugvinden of herleiden naar één of ander wazig bestand (zoals Outlook Express, DBX-files)
Als ik onder cmd het commando subst uitvoer krijg ik het volgende:
M:\: => BackOfficeStorage
Maar als ik naar BackOfficeStorage zoek krijg ik op nul op request.
Het gaat mij er om dat ik de mappen die niet meer gebruikt worden verwijder, en dat ik rechten geef aan user A over de map van user B.
Er zit namelijk functie in "Post" onder configuratiescherm in een client PC, zodat je een tweede mailbox kunt openen van een tweede gebuiker.
Voor mijn ogen staan allemaal ??????? te dansen, dus help AUB.
VeeDubBug