ook ik was de standaard zijkant van mijn PC beu, dus dacht ik daar moet ik eens iets aan gaan doen
Ik wilde niet een standaard vierkant windowtje er in maken dus ik dacht laat me het NAC-logo eens proberen te maken in een paneel
En zie hier onder het resultaat.
Het Idee

Uitgewerkt in autocad

Dit wilde ik gaan uitdremelen met een dremel maar omdat ik die niet heb en ik er dan 1-tje moest aan schaffen ben ik op zoek gegaan naar een andere manier.
Toen kwam ik uit bij Graveer bedrijf VAN Mook een leverancier van het bedrijf waar ik werk en hun konden het wel uit frezen.
Dus zie hieronder het resultaat.

Ik wilde er ook nog een licht gevende ventilator in hebben en een Case-light.

En omdat ik deze niet altijd aan wil hebben heb ik ook maar 2 drukknopjes aan de voorkant van mijn PC gemonteerd.

En dan is ie eindelijk klaar
Dus hieronder nog zomaar wat pics er van.

Dit is mijn eerst case-mod ik hoop dat jullie hem allemaal mooi vinden
en als je op of aanmerkingen en/of vragen hebben voor mijn hoor ik het graag
En zie hier onder het resultaat.
Het Idee

Uitgewerkt in autocad

Dit wilde ik gaan uitdremelen met een dremel maar omdat ik die niet heb en ik er dan 1-tje moest aan schaffen ben ik op zoek gegaan naar een andere manier.
Toen kwam ik uit bij Graveer bedrijf VAN Mook een leverancier van het bedrijf waar ik werk en hun konden het wel uit frezen.
Dus zie hieronder het resultaat.
Ik wilde er ook nog een licht gevende ventilator in hebben en een Case-light.
En omdat ik deze niet altijd aan wil hebben heb ik ook maar 2 drukknopjes aan de voorkant van mijn PC gemonteerd.
En dan is ie eindelijk klaar
Dus hieronder nog zomaar wat pics er van.
Dit is mijn eerst case-mod ik hoop dat jullie hem allemaal mooi vinden
Teteringen