Oude Libertel pre paid is opeens duitstalig

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb hier een heel oude Libertel pre paid telefoon van mijn moeder. Ze heeft dat ding in de auto laten vallen en bij het zoeken en oprapen heeft ze de taal veranderd naar het duits. Ik heb eens wat gekeken en deze telefoon lijkt sprekend op de Philips Savvy.

Ik heb het hele menu al gehad maar ik kan nergens de taal veranderen.
Heeft iemand een code om te telefoon te resetten naar de origenele instellingen?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:49
komop, in het duits lukt het toch wel om die taal terug te zette? oke als het pakistansch was maar duits moet wel lukken joh

CISSP! Drop your encryption keys!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ja ik heb het al geprobeerd maar nergens in de menu is wat te vinden over taalinstellingen dat vind ik nu zo vreemd en hoe mijn ma het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet maar hij veranderd niet zo maar opeens van taal als je hem ff opzoekt in de auto

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Staat er geen model op de telefoon, of anders op de sticker achter/onder/op de batterij?

Ik kan me niet voorstellen dat er in het menu niet ergens een optie zit om de taal te wijzigen, dat hadden zelfs de eerste philips toestellen al, en het lijkt me stug dat ze dat er uit gehaald hebben.