Nog meer MMOFPS spellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een simpele vraag die ik niet heb kunnen vinden via Google en GoT search: Zijn er nog meer MMOFPS spellen behalve PlanetSide?

Planetside lijkt me wel leuk maar je moet er per maand betalen... Daar heb ik absoluut geen zin in ;) (tenzij je het kan omzeilen :P [LOL.. als dat kan mail me maar :P])

Ten tweede:

Ik heb geprobeerd om de PlanetSide 7-dagen-demo te downloaden via Fileplanet maar je moet wachten in een lijn... Aangezien dat de website wat verrot is word soms de website tijdens het wachten een beetje vaag en valt soms downloaden weg... En 1.2 gb achter elkaar downloaden met 30kb/sec valt niet mee... Ik kon ongelukkig 2x net niet die 10 uur afmaken :S (DAP pakt het niet...) Ik heb in totaal 6x geprobeerd te downloaden.. Weet iemand nog een mirror? (lang verhaal om een mirror te vragen >:) )

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Dutchmega schreef op 22 juli 2003 @ 22:16:
Ik heb een simpele vraag die ik niet heb kunnen vinden via Google en GoT search: Zijn er nog meer MMOFPS spellen behalve PlanetSide?

Planetside lijkt me wel leuk maar je moet er per maand betalen... Daar heb ik absoluut geen zin in ;) (tenzij je het kan omzeilen :P [LOL.. als dat kan mail me maar :P])

Ten tweede:

Ik heb geprobeerd om de PlanetSide 7-dagen-demo te downloaden via Fileplanet maar je moet wachten in een lijn... Aangezien dat de website wat verrot is word soms de website tijdens het wachten een beetje vaag en valt soms downloaden weg... En 1.2 gb achter elkaar downloaden met 30kb/sec valt niet mee... Ik kon ongelukkig 2x net niet die 10 uur afmaken :S (DAP pakt het niet...) Ik heb in totaal 6x geprobeerd te downloaden.. Weet iemand nog een mirror? (lang verhaal om een mirror te vragen >:) )
Eigenlijk een beetje warez request. En nee het wil niet tenzij je daar werkt. Dat soort spellen kost geld voor de makers om de servers te onderhouden, en als niemand zou betalen ervoor draaien ze verlies. En dan stoppen ze ermee. Zonde toch. Die online betalende spellen hebben volgens mij de beste anti-leecher beveiliging die er bestaat. No pay = no play ;)

Wat misschien wel een optie zou zijn is als er een Pirate Server is (een server die niet beheerd word door de makers van het spel maar door fans) vaak zijn die gratis. Maar in het geval van een FPS is lag de grootste vijand en zal dus niemand zo gek zijn om een ultra server met veel bandbreedte op te offeren voor niets.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Zie je mail in een paar minuten :)

Dit topic is gesloten.