Toon posts:

Wappen via de computer

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag wappen via de computer, dus via mijn kabelverbinding op de computer(zodat ik niet de tikken moet betalen).
Ik kan deze functie niet vinden in Pc suite, en ook niet in Oxygen.
De search gaf ook geen antwoord.
Ik begin een beetje te twijfelen of dit wel kan, weet iemand hier iets van af?

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Als je wapsites wilt bezoeken kan je opera gebruiken (http://www.opera.com) deze browser ondersteund wap!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

http://wap.pagina.nl/ staan verschillende emulators. http://www.wapsilon.com/nl/ werkt over het algemeen wel goed.

Let er wel op dat sommige paginas wel op een pc werken, maar niet op een mobiel. Ook zit er verschil tussen de toestellen. Mijn oude pagina's werkten wel op een Nokia 6210, maar niet op een Siemens M35i

weer te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door WieMie op 22-07-2003 21:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet geheel wat ik bedoel, het is bedoeling dat ik gewoon wap via m' n telefoon, zodat als ik files download(zoals MIDI's ed.) deze ook geinstalleert worden op m'n telefoon. Dus dat het enige verschil met normaal wappen is, dat de verbinding niet via de telefoon lijn verloopt maar via de kabelverbinding van mijn computer(kan in de sets niks vinden waar ik kan aangeven dat ik via de datakabel en zo weer via de @home kabel van de pc kan internetten)

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Dan is het handig te weten wat voor toestel het is...
Meeste toestellen staat dit overigens uitgeschakeld, of kunnen het niet. Telecom bedrijven willen ook geld verdienen...

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de nokia 7250(40 series).
Wat bedoel je met " bij de meeste telefoons staat dit uitgeschakeld"? Kan het?

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:41

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Precies om de reden dat jij nu met deze vraag aankomt, zal de telefoniesector wel 2x nadenken voordat ze zoiets gemakkelijk maken.

Voor i-mode bijvoorbeeld, blocken de officiële sites requests die niet via de i-mode gateway komen. Zonder ip-spoofing (en ik neem aan dat dat niet tot de opties behoort) zal je die bijvoorbeeld al niet kunnen bezoeken.

[ Voor 47% gewijzigd door GrimaceODespair op 23-07-2003 00:59 ]

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Ik denk niet dat dat kan, dan zou iedereen datr wel doen. Kortom het kan niet en als het wel kan zal het niet gemakkelijk gaan.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:00
Of je neem Orange en je kunt voor een paar euro per maand onbeperkt wappen. Niet dat dat snel gaat overigens...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 12:43:
Ik denk niet dat dat kan, dan zou iedereen datr wel doen. Kortom het kan niet en als het wel kan zal het niet gemakkelijk gaan.
Waarom zou iedereen wap-sites willen bekijken als ze inferieur zijn aan HTML pagina's waarvan er veel meer zijn met veel meer mogelijkheden?

De enige mensen die wap-sites op hun PC willen bekijken zijn volgens mij developers.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

wap.tweakers.net daarom bekijk ik wap sites :D

Verwijderd

Topicstarter
Humz, jammer dat het niet kan, het wel al zoiets verwacht, maar nog niet zo'n logisch antwoord.
(ik heb btw orange :) , maar die 6 euro gaat van mijn belbundel af en die is al zo klein! :D)

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 23:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ha! Met mijn 7650 en bluetooth is het geen probleem! :)

Ik heb een Bluetooth-adapter aan mijn PC hangen, en via de 7650 kan ik naar hartelust WAPpen, internetten, mail binnenhalen e.d.

Alleen de premium content van mijn provider (dus van T-mobile) is niet te bereiken, omdat dat echt op het 'T-mobile WAP'-netwerk zit (is niet benaderbaar vanaf het publieke internet).

De 7650 'ziet' het als een GPRS verbinding. Het enige wat geïnstalleerd dient te zijn is het mRoute programma wat op de Nokia-CD staat. Daarnaast moet de telefoon 'gepaired' zijn met de Bluetoothadapter van de PC.

... en oranje! :P

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 11:25
Is er ook een programma die dit mogelijk maakt voor een SE T630 icm. bluetooth?

Bladiebla!

Pagina: 1