"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Volgens mij is dit alleen bij "webpagina volledig opslaan" in IE. Kan misschien iets met XML-output te maken hebben. Gezien daarmee ook zaken vanaf server te regelen zijn. Dan is het mogelijk niet goed.
Eigenlijk als een java-applet, als die een verbinding met de server heeft kan die mogelijk niet goed worden opgeslagen. Die melding krijg je dan overigens niet geloof ik.
Dit is overigens iets wat ik nu deels speculeer. Wat bij meestal wel werkt is "alleen html" opslaan. Als je je page opslaat, werk 'ie dan wel?
Eigenlijk als een java-applet, als die een verbinding met de server heeft kan die mogelijk niet goed worden opgeslagen. Die melding krijg je dan overigens niet geloof ik.
Dit is overigens iets wat ik nu deels speculeer. Wat bij meestal wel werkt is "alleen html" opslaan. Als je je page opslaat, werk 'ie dan wel?
Nee, ik gebruik gewoon "Opslaan als...". Waar zit webpagina volledig opslaan? Ik gebruik overigens IE6sp1.WieMie schreef op 22 July 2003 @ 21:36:
Volgens mij is dit alleen bij "webpagina volledig opslaan" in IE.
Hoe doe ik "alleen html" opslaan? Ik zie alleen "opslaan als..." en als ik die kies dan krijg ik de melding al voordat ik kan kiezen in welk formaat ik het wil opslaan.Kan misschien iets met XML-output te maken hebben. Gezien daarmee ook zaken vanaf server te regelen zijn. Dan is het mogelijk niet goed.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Bestand -> Opslaan als... -> Opslaan als type... (onder de bestandsnaam) daar kun je uit een menutje kiezen
Ah ok, maar ik zei dus al dat ik dan al eerst dat vervelende scherm krijg waarin gewaarschuwd wordt dat het mogelijk niet goed zal worden opgeslagen... Wil ik de gerbruikers van de site toch liever niet mee confronteren.WieMie schreef op 22 July 2003 @ 21:45:
Bestand -> Opslaan als... -> Opslaan als type... (onder de bestandsnaam) daar kun je uit een menutje kiezen
Wordt ie wel correct opgeslagen? Dan zie ik het probleem niet. Gewoon een disclaimer oid erbij die uitlegt dat deze melding kan ontstaan.ari3 schreef op 22 July 2003 @ 21:47:
[...]
Ah ok, maar ik zei dus al dat ik dan al eerst dat vervelende scherm krijg waarin gewaarschuwd wordt dat het mogelijk niet goed zal worden opgeslagen... Wil ik de gerbruikers van de site toch liever niet mee confronteren.
* zneek vraagt zich sowieso af waarom gebruikers de pagina op moeten slaan?
Pagina: 1