Toon posts:

2de comp kan niet inloggen (router)

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi Ik heb een Arc router gekocht
Ik heb een Wanadoo Cable premium met witte motorola modem
ik kan nu dus niet 2 computers teglijk internetten, als ik met mn 2de comp inlogt dan zegt hij

gebruiknsaam en wachtwoord controleren....
kan gen verbinding maken. :O

iemand een idee? :?

Hulllllllp :'( ;( 8)7

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Volgens mij moet je voor wanadoo je router laten inloggen, niet je pc. Mijn router (SMC 7004VBR) heeft althans zo'n optie. (overigens gebruik ik Chello, kan je dus niet veel verder helpen)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tenzij je router l2tp ondersteunt, kun je het zaakje wel vergeten. Helaas voor jou (en binnekort ook voor mij :( ) werken die nieuwe Eurodocsis modems van casema via een l2tp (soort VPN-verbinding, en moet je ze ook als dusdanig installeren. Dus tenzij je routertje dat ondersteunt, zal het je voorlopig niet lukken.

Edit:

Helemaal met mijn voorganger eens; als het je al lukt moet je je router in laten loggen bij casema, niet je PC('s). Maar het is nog steeds te hopen voor je dat je router dan kan.

[ Voor 24% gewijzigd door The Eagle op 23-07-2003 15:44 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01

Predator

Suffers from split brain

The_Eagle schreef op 23 juli 2003 @ 15:43:
Helemaal met mijn voorganger eens; als het je al lukt moet je je router in laten loggen bij casema, niet je PC('s). Maar het is nog steeds te hopen voor je dat je router dan kan.
^^^

Lees die handleiding van je router wat beter.
Op je pc's moet je helemaal niet gaan inloggen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.