Toon posts:

probleem met mpeg2 editing in adobe premiere 6.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony DCR IP 220 die micromv clipjes maakt in mmv formaat welke ik om te beginnen omzet in mpg ( produkt stream vs transport stream)
De mpg-tjes importeer ik zonder problemen in premiere. In de source window gedragen ze zich perfekt, maar zodra ik ze in de timeline inbreng en ze in het programwindow bekijk worden ze schokkerig.
Ik heb gemerkt dat als ik de clipjes per frame verder speel er om de 12 kliks er een plotse bruuske beweging volgt. Soms is er alleen die "geblokte' vooruitgang, soms echter ook tussenin een hoogfrekwente fibratie van het beeld. (afhankelijk van de project instellingenà

Ik heb een ACPI uniprocessor pc, intel pentium4 cpu 2.66 Ghz medion
1G DDrrtam, HD Maxtor 7300 rpm
capture met movieshaker van sony via fire wire, grafische kaart NVIDIA Geforce 4 4200 met AGP 8X,medion 7134 WDM video capture
moederbord?
Iemand een idee van de oorzaak en de remedie?
THXS

Verwijderd

Post hier van even een screenshot ¬_o.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dagjecasper/insteling.jpg
je vindt het in project>settings vieuwer....

Ik denk dat je het zo heb opgelost als je er naar goed kijkt ;).

Verwijderd

Topicstarter
Prachtig, bedankt
Een belangrijke verbetering, gedaan met de sprongetjes.
Echter nog een probleem. Een clipje van zeg 1 min loopt 30 sec perfekt en gaat dan plots sneller lopen, ondertussen hoor ik de harde schijf de ganse tijd intens kraken. Nog een aanpassing nodig?!

Verwijderd

Topicstarter
Addendum: de clipjes die ik importeer geven in premiere
Video
mode N/A
compression N/A
depth ----
Audio
compression N/A
Render
Field settings unknown

Verwijderd

Dan ken je beter de mpg eerst omzetten in een avi. Bij mij pikt die somige mpg's niet. Wat ook helpt is om geen windvd/powerdvd te instaleren maar de LSX endcoder te instaleren en die codecs van hun te gebruiken.
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 20:14:
Ik heb een sony DCR IP 220 die micromv clipjes maakt in mmv formaat welke ik om te beginnen omzet in mpg
Maar aangezien jij je flimpjs omzet naar mpg kan het ook in de plaats van mpg het omzatten naar *.avi (Maar gebruik geen divx compersie :r )

Tenzij je leiver mpeg grebuikt. (En ik bregrijp wel waarom je liever mpg heb).