Midnight Club 2 --> FSAA Werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-02 08:33
Ik heb laatst Midnight club 2 weer eens gespeelt en toen kwam werd ik nogal panisch van alle kartels en dingentjes, dus ik dacht van, ik heb niet voor niks een radeon 9700 pro gekocht dus gooi ik FSAA aan op 6x....en ik zie geen verschil. Ook kun je het nergens in het spel aanzetten dus wordt ik nogal gestoord. Iemand een idee??

PS - Ja ik heb al gezocht en ik heb ook al een update gedaan. En driver 3.5 en 3.6 geprobeerd.

Thx _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Jilvoos op 22-07-2003 20:07 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waar heb je FSAA op 6x gezet? Als het niet ingame kan dan is dit de enige (goede) manier:

Rechtermuisknop ergens op desktop » Eigenschappen, vervolgens krijg je dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.stfu.nu/mindless/images/refresh11.jpg

Dan klik je op Geavanceerd (het omcirkelde gedeelte), wat weer voor een nieuw venster zorgt:

Afbeeldingslocatie: http://www.stfu.nu/mindless/images/aa1.jpg

Vervolgens klik je op de Tab van Direct 3D of OpenGL, ligt eraan in welke mode je speelt. Bij Anti-Aliasing (weer het omcirkelde gedeelte) kan je nu de sterkte omhoog doen als je het vinkje ervoor hebt uitgevinkt.

Als dit niet werkt en je hebt er de mogelijkheid voor dan kan je de andere mode proberen, dus als je OpenGL gebruikt zou je Direct 3D kunnen gebruiken.

En anders ben ik toch bang dat FSAA niet zal kunnen werken, je bent dan aangewezen op de hogere resoluties voor een betere beeldkwaliteit ;)

The devil is in the details.

• Jilvoos
Ja bedankt voor de snelle reactie, maar er staat dat het NIET in het spel kan en dat ik hem wel op 6x heb gezet. Dit zou dus de enige mogelijkheid nog kunnen zijn. En ik ben noob, maar dit is een belediging.

Maar thx voor de snelle reactie!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
je moet de 'full screen' details/mode in het optie menu uitzetten :)
(zie ook het grote topic in SGD)

• Jilvoos
ok ff tjekkuh alvast bedankt. En dat ik dus al aan staan en dus nog steeds kartels!!?? 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Jilvoos op 23-07-2003 00:06 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Jilvoos schreef op 22 July 2003 @ 21:41:
Ja bedankt voor de snelle reactie, maar er staat dat het NIET in het spel kan en dat ik hem wel op 6x heb gezet. Dit zou dus de enige mogelijkheid nog kunnen zijn.
Het is ook mogelijk met externe programma's, misschien had je het zo gedaan. Ik wou alleen even laten zien dat dit de beste manier is.
En ik ben noob, maar dit is een belediging.
Dus iemand (met een uitgebreide post) helpen is tegenwoordig een belediging :? Ok, dan zal ik in het vervolg minder moeite doen...
Maar thx voor de snelle reactie!!
Bedanken voor een beledigende post..

The devil is in the details.

• Jilvoos
MaRc0 schreef op 23 July 2003 @ 10:43:
[...]
Het is ook mogelijk met externe programma's, misschien had je het zo gedaan. Ik wou alleen even laten zien dat dit de beste manier is.
[...]
Dus iemand (met een uitgebreide post) helpen is tegenwoordig een belediging :? Ok, dan zal ik in het vervolg minder moeite doen...
[...]
Bedanken voor een beledigende post..
Nee joh shit is tog een geintje man, ik wou je bedanken dat je zo snel had gereageerd en dus niet om de inhoud ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
Jilvoos schreef op 22 juli 2003 @ 22:50:
ok ff tjekkuh alvast bedankt. En dat ik dus al aan staan en dus nog steeds kartels!!?? 8)7
neej, je moet die optie uitzetten :P
en dan je FSAA aan :)

• Jilvoos
Crash-Override schreef op 23 July 2003 @ 16:47:
[...]

neej, je moet die optie uitzetten :P
en dan je FSAA aan :)
Ja lezen kan ik pas vanf vorige week......sorry, moet nog ff inkomen 8)7 :? :X :r :'( ;(

Verwijderd

Ik begrijp het niet.

Application preference uitschakelen en handmatig een AA/AF kiezen.
In het spel 'full screen' details/mode in het optie menu uitzetten.

En dat werkt niet? Maak eens een opsomming van wat je al hebt geprobeert ipv heetgebakerd met dubbelzinnige smilies te reageren. Hoe beter jouw info hoe beter de hulp die je krijgt.

• Jilvoos
Oke
ik heb "Full screen" aan gehad en toen FSAA (via manier van Marco op 4x en 6x) --> Niks
"Full screen" uit gehad en toen FSAA (via manier van Marco op 4x en 6x) --> Klein beetje verschil
Ook heb ik Drivers Omega 2.4.60 (3.5) Catalyst 3.6 en nu Omega 2.4.74 (3.6).

En nog steeds geen echt verschil!!

Ik snap het niet meer hoor!?
Pagina: 1