Ik heb net een plantronics DSP 500 gekocht maar als ik hem aansluit heb ik in Counterstrike ineens een hoge ping, kan iemand me vertellen hoe ik dit probleem oplos?
Kijk eens of je ergens verbinding mee hebt (via het internet) als je die koptelefoon aansluit. Als die verbinding namelijk constant aanstaat en daarmee dingen uitwisselt kan je ping flink stijgen omdat er meerdere dingen wachten op een reply.
Om het even simpel te vragen: kijk eens welke processen er draaien voordat je je koptelefoon aansluit en kijk daarna eens wat er draait als je de koptelefoon hebt aangesloten.
Verder kan je ook even proberen of het probleem is opgelost als je het kunnen communiceren via microfoon uitzet in Counter-Strike zelf.
Om het even simpel te vragen: kijk eens welke processen er draaien voordat je je koptelefoon aansluit en kijk daarna eens wat er draait als je de koptelefoon hebt aangesloten.
Verder kan je ook even proberen of het probleem is opgelost als je het kunnen communiceren via microfoon uitzet in Counter-Strike zelf.
The devil is in the details.