In deze groep heb ik opmerkingen voorbij zien komen over Terratecdriver om ervoor te zorgen dat de XP 7.1 automatisch overschakelt naar AC3 en omgekeerd. Ik zag alleen nergens welke drivers dit zijn. Kan iemand mij helpen?
Ik schreef maanden terug:
Het kan dus wel, probeer anders eens het driver clean tooltje van hercules: ftp://ftp.hercules.com/so...d_Cards/RemoveDevices.zipIk heb nu de Sixpack 5.1 drivers geinstalleerd. Deze schakelen de SPDIF inderdaad netjes automatisch tussen normaal stereo en AC3. M'n reciever detecteert gelijk het surroundsignaal bij surround bestanden.
Bij de hercules drivers moet ik dus telkens rebooten. Dit bewijst dat dat niet nodig is. Alleen jammer dat terratec z'n mixer absoluut bagger is vergeleken met die van Hercules.
Ik heb zowel de Sixoack drivers als de 1024. In beide gevallen krijg ik de melding "Windows was unable to locate a driver for this device. ook de "Display a list.... Have disk" geeft als antwoord "Unable to find any drivers for this device" nadat ik de .inf-bestanden van terratecdrivers heb gekozen. Hoe los ik dit op?
Pagina: 1