Het is wel jouw topic, dus vandaar dat we jou aanspreken op info

die persoon vertel mij net het volgende:
hierbij de officiele eigenaar van t bovenste reepje....
het komt uit een CISCO MAINFRAME DUS:
printer valt af
compaq valt af
sun valt af
dat is wat hij zei
ik weet niet of het jullie wat zegt
Allereerst dat noch printer, noch Compaq, noch Sun
bij voorbaat afvallen. Dat het uit een Cisco komt sluit namelijk geenszins uit dat het in andere systemen gebruikt kan worden
Maar zie
de post van Abbadon hierboven en kom eens met wat meer technische info. Dit is niet een regulier reepje, dat heb je zelf al door. Wij kunnen behoorlijk wat uitzoeken, maar dan hebben we info nodig. Minimaal:
- hoeveel chips zitten er in totaal op het reepje (ik tel in de foto 10 RAM chips en iets dat lijkt op een kleine bufferchip in het midden. Maar hoe zit het met de achterkant

)
- wat is de opschrift van de chips (hoogstwaarschijnlijk zijn de grote RAM chips allemaal hetzelfde. De opschrift op die
chips is wat we nodig hebben)
- hoeveel pins zijn er (ja, pokkenwerk om te tellen, maar dan heb je ook wat)
en gezien de revalatie over Cisco:
- uit WELK Cisco mainframe komt het (iig 'range'nummer, als het ff kan ook modelnr)
Edit:
Kijk eens even naar dit PDF-je:
http://www.kingston.com/s...l/memory/cisco/VIP250.PDF
Erin wordt een 200-pin DIMM beschreven die iig oppervlakkig overeenkomt met jouw module. Het komt echter niet uit een mainframe maar een Cisco 7500/7000 Series VIP2-50 router. Als het echt uit een mainframe komt is dit niet je prooi. Maar zie m'n vraag hierboven, wees eens ff wat specifieker over exact waar dit kreng vandaan komt
[
Voor 13% gewijzigd door
dion_b op 23-07-2003 14:36
]